Guest Grode Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Har en W211 220CDI som gikk tom for strøm, ladet batteriet opp over natta, og batteriet virker fint. Men får først en melding som sier noe som batteri convinience functions disabled, så går det tre sekunder til så får jeg opp en rød skjerm som sier battery visit workshop. Servoen ha og stoppet å virke?? Noen som har et forslag til hva som skjer her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H-P Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Hmm, lader dynamoen din? Typisk med rød display er at dynamo ikke lader, og siden servoen er borte, har du sjekket om multireima er hel og ikke slurrer? Kjenner ikke W211, så bare et tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Er det elektrisk servo på 211? Mulig den har fått beskjed om å koble ut pga for lite strøm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Er det elektrisk servo på 211? Mulig den har fått beskjed om å koble ut pga for lite strøm. Var ikke det på de jeg hadde værtfall. Har bytta pumper på 2stk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack M Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Hei Fant du ut hva som var feil. Jeg har fått opp samme melding i displayet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Rødt display med batterivarsel er vel gjerne det lille batteriet i motorrommet? http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=54443.msg311234#msg311234 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts