Guest Gjest Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Har fått nøkkelene innelåst i w124 stv. noen tips til og løse dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Ekstra nøkkel e fin ting vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Hvor i landet? Jeg har noen dører stående, hvis du skulle finne på å knuse en rute (ikke knus trekantruta i en av bakdørene, den er av de vanskeligste å bytte. Alle dører er HELT igjen? Jeg hørte et tips en gang om å knuse høyre baklykt, få tak i slangen til sentrallåsen på tanklokket, og sette trykk på. Jeg har aldri prøvd det selv, og er litt skeptisk til om man får tak i slangen. Et annet alternativ er å bestille ny nøkkel på chassinr. Det er gjerne litt leveringstid, og avhenger av at bilen har originale dørlåser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Politiet åpner slik dører, de har verktøy i bilene siden. Evt en telefon til viking. Koster dog 1200 men er verdt det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Ofte er veihjelp inkludert i forsikringen. Ellers er medlemsskap i NAF eller KNA greit å ha. Da er det liten eller ingen egenandel i slike tilfeller. Å knuse en rute (eller en lykt ) må jo være den dyreste og mest tungvinte løsningen. Jeg tviler også på om politiet er så vennlige og yter slike tjenester gratis. De har vel andre ting å fylle dagen sin med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts