Guest Rebell Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Hei dere, Har lest litt rundt om på nett, både her på forumet og andre steder. Har egentlig bestemt meg for å kjøpe en ML, av første generasjon. Selv har jeg ikke så mye kunnskap om disse bilene, men på andre nettsteder har jeg lest at det er biler som har vært litt trøblete. Bilen jeg vurderer er en 2000 mod 320 bensin. Den har gått 150.000, en eier og komplett servicehefte. Ingen rust. Prisforlangende er 150.000. Den har en del utstyr, men mangler blant annet xenon. Den er klin original og ikke skrudd ihjel. Så kommer de klassiske spørsmålene: - Hva bør jeg være obs på og hva bør jeg se etter på disse bilene? Noen utpreget svakheter? - Noe som bør ha blitt byttet i forhold til km,stand og alder? - Ser at en gjenganger er ledningsnett, gjelder det også disse bilene? Fint om noen som har bedre kunnskap enn meg svarer, gjerne også som har/ har hatt slike biler. Dersom det finnes en tråd om kjøpsråd, er det bare å linke til den. Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 ...Dersom det finnes en tråd om kjøpsråd, er det bare å linke til den. http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=5838 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaajaren Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Gjør deg selv en tjeneste mener nå jeg, og ikke kjøp noe før facelift 2002! Er endel dyrere, men en helt annen verden hva angår både komfort og utgifter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts