Guest gjest Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Hei. har "feil" farge på interiøret i w124 stv har et svart interiør på hånd. så er spm hvor mye jobb dette er og skifte? snakker da om inner tak, teppe i bunn i hele bilen. samt sidene i dash. noen som har erfaring? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Jeg har erfaring. Det er ikke spesielt vanskelig (med forbehold om at jeg bare har hatt nede ca. 1/4 av taktrekket på min), men det tar en del tid. Fordelen er at du trenger ikke ta alt på en gang, det kan tas litt nå og da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Jeg har erfaring. Det er ikke spesielt vanskelig (med forbehold om at jeg bare har hatt nede ca. 1/4 av taktrekket på min), men det tar en del tid. Fordelen er at du trenger ikke ta alt på en gang, det kan tas litt nå og da. henger meg på Frode her jeg også.. mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gjest Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Så det er overkommelig ja, har du byttet hele teppe i bunn på bil før? hvordan demonterer jeg plasten rundt under rattet og tennings lås samt sparke platene på siden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 noen dager siden sist jeg var inni der å kikka nå, men syns å huske at du bare flipper av dekselet rundt tenningslåsen(klipset) og drar ut hovedlysbryteren, skrur ut mutteren innunder der og drar ut det dekselet også. Da kommer du til noen skruer. Jeg husker ikke om dette var skruer til å løsne plata under rattstammen, eller om det var isammenheng med treplanelene på dasjbordet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts