Jan Jensen Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Hei alle sammen. Er det noen som har erfaring med å handle fra et firma i Tyskland som heter SHERI AUTOMOTIVE GmbH Orginal delepriser er så lave at jeg nesten tror det er svindel. Har for eks. fått pris på komplett tennplugg kabelsett til en 450 SL € 3,81 !! Keyless go håndtakt til min CLS €47.- (lakkert i bilens farge.) (BOS pris er nkr.3000.-) Har bedt om mange priser og alt er i samme gate. Nesten for godt til å være sant ? De har en stor hjemmeside og selger det meste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Det sier vel litt om hvor mye bos tjener på delene. Link til siden da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Are Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 BOS trenger vel å tjene penger på noe så de kan dekke rustkullanse..... Et raskt søk på google gir deg en fin link, jeg er ikke medlem så kan ikke poste den her... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Jensen Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Hei igjen, Selvfølgelig kan jeg legge ut linken til dems hjemmeside. Her er den: www.sheri-autoteile.com Hilsen Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Men hvordan kommer man inn på siden du kan se hvilke deler de har? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts