Jørgensen Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Hei, er det vannpumpa som tar kvelden her? begynte å lyse i dag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Ikke mye og gå ut fra her da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgensen Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Prøver igjen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Motorlyset lyser ikke når vannpumpa er røket trodde jeg. Så her er det andre ting som tuller er jeg redd Kjør innom BOS og få en diagnose på bilen så finner de ut hva den er syk med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgensen Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 motorolje nivå er ikke korrekt står der i displayet!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 å da fyller man på en skvett eller to da vettu.. mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Og det er ca 1 liter mellom min og max merket på peilepinnen. Hvis ikke det er peilepinne så fyll på litt over halv liter med motorolje. Også trur jeg du kan se det via med displayet hvor mye det er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Peilepinne? På denne får man vel informasjon om oljenivå (og hvor mye man må fylle på) via instrumenthuset? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgensen Posted January 19, 2012 Author Share Posted January 19, 2012 Jeg har fylt på ca en halv ltr. Nivå er korrekt står der i displayet, men den gule lampe lyser fremdeles? er det en feilkode der skal slettes? Bilen har nettop vert på stor service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Nettopp vært på service?? Når slike feil dukker opp rett etter eller en dag etter sevicen. Ta kontakt med di som tok servicen, også få dem fikse det. Hvis jeg ikke tar feil så kan det være reklamasjon etter en jobb dette. Men det er ikke bestandi verkstedet er enig med kunden. Det er noe som heter "kunden har altid rett". Som regel er det lurt og spørre dem hvordan slike ting kan oppstå etter en service... Ikke bestandi di kan svare på det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruste Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Tett dieselpartikkelfilter da lyser motorlampa, har vært borti dette 2 ganger på 2 år med min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Lampe bare varsler en feil i motorstyringa. Det blir litt tombola å prøve å gjette hva feilen er. Du må nok innom et verksted som kan lese av feil i systemet, og ta avgjørelsene basert på hva systemet sier på testen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Prøvd å tatt av batteripolen et lite minutt? Det kan gjøre susen i noen tilfeller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts