Guest superted Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Rust og lekasjer gjorde at jeg måtte ta ned alle rørene og bytte dem ut, men merking var mangelvare. N å lurer jeg på om det er noen som vet hvilke rør som skal hvor!!!!!!!!!! og om det er noen som har en tegning/skjema over dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hopskar Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Se om ikke denne linken kan hjelpe deg. http://www.bruckmann.com/32-501.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest superted Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 All heder til verksmester hos agder bil, Fikk tilslutt låne en bok der koblingene var tydelig merket. Virka som om bökene var lagt nederst i en skuff og glemt............Men nå har jeg kobla rörene og alt virker ......... Jiiiiiiiiippppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts