500AMM Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Hei. Er det noen som har erfaring med kjørerampene fra Race Ramps? http://freuchen.com/index.php?nr=90&idkategori=88 Den 2-delte på 67" ser jo veldig hendig ut. Og sammen med et par hjulkrybber må det bli en del triveligere å holde på - og bedre for rygg og knær. I USA er det som vanlig betydelig billigere, vel 2.100 for et sett 67". http://www.raceramps.com/ Hadde det vært en idè å prøve på et gruppekjøp hos den norske leverandøren for å få god pris? -arnt- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 så jo ikke så værst ut den der. hva vekt er det på de? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 høyde på høyeste punkt? Hadde kunnet vært intressant med slike... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 høyde på høyeste punkt? Hadde kunnet vært intressant med slike... 10" står det så blir vel 25,4cm da... på det flate partiet altså der dekket er... Regner med att det er den høyden du lurer på, og ikke stoppkanten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Var mye annet snadder også her da... Dette hadde kanskje vært noe for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Ja, dette er virkelig noe jeg kunne tenkt meg! Jeg kontakter den norske leverandøren i morgen og hører hva de kan tilby. Siden jeg ikke har myndighet til å forespørre på klubbens vegne blir det kun på visse antall på generelt grunnlag. Dersom det er noe å hente kan jeg hinte han som driver med rabattavtaler her i klubben om det. -a- Har du snakken med leverandøren ? eventuelt hva fann du ut ? Mvh Thomas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts