Jump to content

Æres den som æres bør: BOS Stavanger

Todda

Recommended Posts

I fjor skreiv jeg et nokså surt innlegg om service ved BOS Stavanger.

Vel, nå har jeg hatt bilen inne til service og garantireparasjon (litt skeiv tanklokkluke - ble byttet), og denne gangen kan jeg ikke få skrytt nok av service og oppfølging. Topp service fra mottak, alt var klart da tanklokket skulle skiftes (ankommet og lakkert), og i tillegg fikk jeg 10% rabatt på servicen da jeg sa jeg var medlem her. Jeg kom på det siden jeg fikk medlemskortet for 2012 i posten i dag. Dermed var medlemsavgiften spart inn allerede i januar! Prisen var det forresten heller ikke noe å si på. Jeg hadde tippet på rundt 8000 kroner (B-service, S212), men med rabatten kom det på i overkant av 4600 kroner.

Ellers er jeg forresten veldig fornøyd med bilen. Ikke noe tull med den og en drøm å kjøre. Når også BOS Stavanger leverer topp kvalitet på service og kundehåndtering, kunne jeg ikke vært mer fornøyd.

Tor

litt skeiv tanklokkluke - ble byttet.

Dette har jeg klager på hos BOS Bergen da bilen var 4mnd. gammel de kunne ikke gjøre noget med det, sådan er det på alle biler av 212 modeller.

Er de nye også i plast ??. hvor mye var det gamle skjev, syndes at det jeg har ser ut til dei har valset feil vei

litt skeiv tanklokkluke - ble byttet.

Dette har jeg klager på hos BOS Bergen da bilen var 4mnd. gammel de kunne ikke gjøre noget med det, sådan er det på alle biler av 212 modeller.

Er de nye også i plast ??. hvor mye var det gamle skjev, syndes at det jeg har ser ut til dei har valset feil vei

Jeg byttet også mitt tanklokk på garanti hos Star Autoco ennda jeg ikke hadde kjøpt bilen der.  Bra service ja.  :)  Bare krev at det skal byttes Tonny  :) 

Kan og signere for god service hos BOS Stavanger, nå er det slik at av geografiske årsaker så blir service og EU-kontroller på min S211 utført hos lokal merkeverksted Reime & Lode på Nærbø, men de gangene jeg har forholdt meg til BOS Forus så har service og levering vært topp.

Var og mye innom BOS Stavanger da jeg i min tidligere jobb kjørte Sprinter 515CDI, det var da noen tilfeller av garantisaker, disse ble håndtert på en saklig og profesjonell måte.

Etter 5 år med Mercedes så er det ikke usannsynlig at det blir Mercedes neste gang det skal kjøpes bil da det synes som det er gjennomgående høy grad av service og kompetanse hos samtlige merkeverksteder.

jag var på bos autostern med min nye bil, var noe feil på ils på bilen når den had gått 300 mil bare, alt bare lyste og lysen slo seg av og på når bilen sto parkert, dem hadde bilen i 5 timer, og fant ikke ut av det og jeg måtte da få ny time og komme tilbake, for dem måtte ha dialog med fabrikken om hva problemet var...og han som drev med bilen var spesialteknikker på elektronikk på bil.

leverte bilen på star autoco noen dager etterpå, etter en helvtime ringte dem, bilen var ferdig det var en løs lednig in til lysbryteren...

det var første og siste gang jeg er på bos med mine biler, har altid brukt star og kommer til og fortsette med det.