Todda Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 I fjor skreiv jeg et nokså surt innlegg om service ved BOS Stavanger. Vel, nå har jeg hatt bilen inne til service og garantireparasjon (litt skeiv tanklokkluke - ble byttet), og denne gangen kan jeg ikke få skrytt nok av service og oppfølging. Topp service fra mottak, alt var klart da tanklokket skulle skiftes (ankommet og lakkert), og i tillegg fikk jeg 10% rabatt på servicen da jeg sa jeg var medlem her. Jeg kom på det siden jeg fikk medlemskortet for 2012 i posten i dag. Dermed var medlemsavgiften spart inn allerede i januar! Prisen var det forresten heller ikke noe å si på. Jeg hadde tippet på rundt 8000 kroner (B-service, S212), men med rabatten kom det på i overkant av 4600 kroner. Ellers er jeg forresten veldig fornøyd med bilen. Ikke noe tull med den og en drøm å kjøre. Når også BOS Stavanger leverer topp kvalitet på service og kundehåndtering, kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Tor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonny S212 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 litt skeiv tanklokkluke - ble byttet. Dette har jeg klager på hos BOS Bergen da bilen var 4mnd. gammel de kunne ikke gjøre noget med det, sådan er det på alle biler av 212 modeller. Er de nye også i plast ??. hvor mye var det gamle skjev, syndes at det jeg har ser ut til dei har valset feil vei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todda Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Det var ikke så skeivt, men en så at det ikke gikk i flukt med bakskjermen. Så litt irriterende var det. Det virker som om det kommer i spenn og bøyer seg. Det nye er også i plast. Tor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaajaren Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Off topic; gjelder 10 % på alle BOS, eller er det noe dere har fått til i Stavanger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Off topic; gjelder 10 % på alle BOS, eller er det noe dere har fått til i Stavanger? dette gjelder alle BOS i landet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roar_h Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Bertel O Steen Rogaland, 15% på deler og 15% på arbeid. dette står jo i avtalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 BOS Lillehammer 25% på deler og 10% på verksted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todda Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Jeg så også at det stod 15% på arbeid, men det stod ingenting spesielt om service, så jeg var fornøyd med 10 prosent - ventet meg ingenting, egentlig. Tor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Gjelder denne avtalen for BOS Ålesund også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 litt skeiv tanklokkluke - ble byttet. Dette har jeg klager på hos BOS Bergen da bilen var 4mnd. gammel de kunne ikke gjøre noget med det, sådan er det på alle biler av 212 modeller. Er de nye også i plast ??. hvor mye var det gamle skjev, syndes at det jeg har ser ut til dei har valset feil vei Jeg byttet også mitt tanklokk på garanti hos Star Autoco ennda jeg ikke hadde kjøpt bilen der. Bra service ja. Bare krev at det skal byttes Tonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todda Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Jeg har heller ikke kjøpt bilen der de byttet lokket. Jeg kjøpte den hos BOS Ensjø. Tor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Kan og signere for god service hos BOS Stavanger, nå er det slik at av geografiske årsaker så blir service og EU-kontroller på min S211 utført hos lokal merkeverksted Reime & Lode på Nærbø, men de gangene jeg har forholdt meg til BOS Forus så har service og levering vært topp. Var og mye innom BOS Stavanger da jeg i min tidligere jobb kjørte Sprinter 515CDI, det var da noen tilfeller av garantisaker, disse ble håndtert på en saklig og profesjonell måte. Etter 5 år med Mercedes så er det ikke usannsynlig at det blir Mercedes neste gang det skal kjøpes bil da det synes som det er gjennomgående høy grad av service og kompetanse hos samtlige merkeverksteder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2627 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Det er desverre ikke tilfelle på BOS Lillestrøm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Erik Skaug Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 jag var på bos autostern med min nye bil, var noe feil på ils på bilen når den had gått 300 mil bare, alt bare lyste og lysen slo seg av og på når bilen sto parkert, dem hadde bilen i 5 timer, og fant ikke ut av det og jeg måtte da få ny time og komme tilbake, for dem måtte ha dialog med fabrikken om hva problemet var...og han som drev med bilen var spesialteknikker på elektronikk på bil. leverte bilen på star autoco noen dager etterpå, etter en helvtime ringte dem, bilen var ferdig det var en løs lednig in til lysbryteren... det var første og siste gang jeg er på bos med mine biler, har altid brukt star og kommer til og fortsette med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IAD Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Autostern har jeg også vært misfornøyd med, og kommer nok heller ikke til å dra dit igjen. Men jeg kan derimot sterkt anbefale BOS Asker og Bærum, de har virkelig vært bra i det siste! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts