Geggi Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Meeeeget skeptisk..... http://www.aftenbladet.no/nyheter/okonomi/Vasker-bilen-mens-kunden-er-ute-og-flyr-2919271.html Greit om man ikke er redd for vaskeriper..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Skeptisk ja, mulig det fungerer, men hvis det bare er damp og mf klut som brukes så har jeg mine tvil. Ser da vitterlig ut til at det blir reint: A total car wash with the Optima Steamer - Steam Supply Men hva slags trykk er det som brukes her tro? Fint hvis en skal vaske bilen utendørs i -20 da, blir nesten ikke vann søl av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Hva med de parkerte bilene på siden? Alle vet hvor trangt det kan være mellom bilene og de kan jo fort få riper ved all romstering på bilen ved siden av. Jeg ville hvertfall ikke hatt en slik jobb og en vil sannsynligvis fort få slitasje av å jobbe så trangt. Stiller også spørsmål til sluttresultatet ved at det sikkert er så som så med arbeidslys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Bilenne blir rene også (Utprøvd og fikk ikke vaskeriper) :thumbright: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts