Jump to content

Problem med Keyless-Go

Jan Jensen

Recommended Posts

Hei alle sammen.

Jeg har begynt å miste litt av troen på MB kvaliteten i allefall hos BOS.

Hadde bilen min hos BOS forje uke.

Jeg klaget på at lås system ikke fungerte lengere. Hverken på å låse eller låse opp.

Tilbakemeldingen jeg fikk var at det sikkert hadde kommet fuktighet i dørhåndtakene.

Inne i dem sitter det 2 mikro brytere som sikkert er def.

Det virker på den ene bakdøren mens de 3 andre er døde. Det er ingen feilmelding i computer sier dem så det er sikkert låsene.

Noen her som har erfaring ??

Hilsen Jan

Tipper du har en 211 eller en CLS? I så fall er dørhåndtakene en svakhet ja. På nyere modeller har de tatt konsekvensene av dette og kommet opp med bedre løsninger, men det hjelper jo ikke så mye for oss. Det er riktig at det kommer fukt inn i håndtakene, og disse kan testes med StarDiagnose for å se om knappene virker.

Jeg har selv byttet alle fire dørhåndtakene på min bil, i tillegg til alle fire låsekassene.

Hei Sven Håkon og Sghm3.

Takker for tilbakemeldinger.

Tok opp problemet på "mandags møte hos Inge" i går over en pølse og kopp kaffe.

Flere hadde lest innlegget mitt og svaret til Sven Håkon.

Da kan jeg opplyse at jeg også har litt søk vedrørende priser på disse håntakene.

WOW her er det mye å si men jeg kan kort opplyse at hos BOS koster 1 stk håndtak kr. 3.000.- + m.v.a.

Hos SHERI AUTOMOTIVE GmbH i Berlin koster det samme håndtaket (spesifisert orginalt.) € 47.- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Totalt for 3 stk. koster dette med pakking og forsendelse € 187.- !!!!!!!!!!!!!!

Totalt fra Tyksland kommer dette på ca. Nkr. 1.500.-

Fra BOS kommer denne pakken på Nkr. 9.000.- 

Mulig noen hos noen Norske forhandelere før finne ut hvor enkelt det er å bestille på internett snart ??