Rudi Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Da er det gjort, kom over denne perlen i midten av desember 2011, har vært inne på finn flere ganger om dagen for å se på den, helt frem til i forrige uke da jeg tok kontakt med selger. Avtalte prøvekjøring, og da var det gjort... Selger av bilen jobber på Glåmdal Bilsenter som er Mercedes forhandler i Kongsvinger og bilen bærer preg av godt vedlikehold, innvendig som utvendig. Bilen er en 2005 Modell E200 Kompressor, med 149.000km på telleren. Sakset fra annonse: Meget pen og velholdt bil, vurderes solgt. Selges av ansatt. tlf XXXXXXXX Skjelden bil med org. sportspakke med 18" sommerhjul, sportsseter med hvite sømmer, girskifthendler på rattet, spesielle stoffmatter, kraftige bremser med drillede skiver, dobbel eksos og alu pedaler. Den har også org. 17" alu.felger på vinterhjul. Bilen er solgt ny i Norge og har komplett service-historikk fra Mercedes-Benz. EU-godkjent i juni i år hos Mercedes-Benz. Bilen er meget godt vedlikeholdt og har vært på proff. bilpleie flere ganger pr.år med både polering og lakkforsegling. Eier er petimeter og Mercedes-Benz entusiast. Bilder: Bilen overtas iløpet av uka som kommer, Storservice onsdag som selger fikser før overtagelse, så kommer til å sove dårlig om natta en stund til WDB2112421A800541 Datakort: Code Текст M18 DISPLACEMENT 1.8 LITER R68 Unknown U15 Unknown U16 Unknown 035 Unknown 055 YEAR OF MODIFICATION 04/2 213 PARAMETER STEERING 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 244 SPORTS SEATS, FRONT 249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 282 SKI-BAG 287 THROUGH-LOADING FEATURE 354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET 37N Unknown 386 Unknown 423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 428 Unknown 523 RADIO AUDIO 20 524 PAINTWORK - PRESERVATION 550 TRAILER COUPLING 580 AIR CONDITIONING 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 614 Unknown 668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES WITH TIE-DOWN HOOK 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 732 BIRDSEYE MAPLE WOOD TRIM, BLACK 805 AEJ 06/1/M/X 819 CD CHANGER 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM 910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) 952 Unknown 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC. 130A Unknown 200B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - DANISH 250B Unknown 266B Unknown 5XXL EUROPE 555L NORWAY 744U BRILLIANT SILVER METALLIC 131A Unknown Noen som kan fortelle hva "unknown" kodene er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Grattis me gromvogn Ser kanon flott ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 "familiebil med klasse" som min bror sa Ble dårlig plass til barnesete i S202'en... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Rett og slett en perle av en bil. Den ser ut som den har gått maks 20.000km. Gratulerer så mye! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Gratulerer, kanonlekker bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Rett og slett en perle av en bil. Den ser ut som den har gått maks 20.000km. Gratulerer så mye! Etter en runde polering og ny lakkforsegling blir den herlig. Er meget bra nå og altså, men alt kan bli bedre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Gratulerer med utrolig fin bil! Denne så strøken ut! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Her er de jeg fant ut av ut fra mitt eget datakort: R68 18" Sportsfelger 386 Telefonopplegg (UHI) 428 Girflippers på rattet 250B Mobilo-Life Europa 266B Airbag-advarsel på dansk 952 Easy-pack-fixkit 130A+131A Interiørkoder Gleder meg til å se bilen, den ser veldig bra ut på bildene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Nydlig bil du har skaffet deg! Kos deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Denne var virkelig lekker.. Gratulerer så mye!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Godt å se at litt is i magan gir resultater. Så veldig fin ut. Grattis! Gleder meg allerede til prøvekjøringa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Regner med å overta nøklene til den Onsdag eller Torsdag Begynner å bli ekstremt "bilsjuk" nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Regner med å overta nøklene til den Onsdag eller Torsdag Begynner å bli ekstremt "bilsjuk" nå... Å vente på levering er halve moroa med å kjøpe seg bil. Nyt hvert sekund av utålmodighet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Syns jeg har venta lenge nok nå... Det som er godt å vite er at bilen blir shinet og lakkforseglet før levering Liker å fikse slikt selv og , men er ikke vær og sesong for slikt her i huset akk nå. Mulighetene er tilstede men er liksom mer givende når man kan drive med slikt med åpne garasjeporter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB JON Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Den så jo flott ut Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyGun kal.45 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Ai,ai,ai denne var flott. Gratulerer så masse med ny bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Gratulerer med ny bil Rudi.. er det kleemann??.. mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 21, 2012 Author Share Posted January 21, 2012 Jeg vet ikke hvem som lager kompressorene til dissa men tviler på at det er Kleemann... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Grattis med flott 211. Ser meget bra ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 9, 2012 Author Share Posted February 9, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 Erfaringer så langt; bakovervendt barnesete tar fortsatt stor plass. Ekstremt fornøyd med sportspakkesetene, fornøyd med det meste egentlig. Forbruk ca 1,0 på blanda kjøring, ikke verst, samme som C200'n det... Parksensorer er ikke glad i å bli vasket i minusgrader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Måtte bare fikse litt.... Før: Etter: En anelse for blå, men det er bedre enn femten anelser for gule... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Hvilke pærer er det du bruker? Jeg kjøpte no' LED-pærer som fungerte som fjell, og hadde nesten riktig farge ift. xenonlyset. Men etter et lite år så begynner pærene å synge på siste verset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 En annen oppgradering som er gjort, egentlig skjedde det vel i går, og reelt sett er det en nedgradering når jeg tenker meg om Denne: ble byttet ut med denne: SAP modulen øverst er med mulighet for å sette inn SIM direkte i enheten, og den kan og brukes som Bluetooth HF, men den bruker en protokoll som ikke alle telefoner takler, SAPV3, derfor ble den byttet ut til en mye mer kompatibel enhet som er HFP standard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Hvilke pærer er det du bruker? Jeg kjøpte no' LED-pærer som fungerte som fjell, og hadde nesten riktig farge ift. xenonlyset. Men etter et lite år så begynner pærene å synge på siste verset. Denne gangen kjøpte jeg noe "noname"-led på BilXtra her i byen, CAN-pærer da seff. Var eneste de hadde der som funket til CAN. Varighet gjenstår å se, men erfaring med LED i bil så langt er at de holder ikke lenge. Beste jeg har hatt er de jeg kjøpte til C'en til skiltlysene på ebay til 2,- pr stk inkl frakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts