Solbakken Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 vi har alle hørt Janice Joplin sin "mercedez-Benz" men nå har noen karer laget en om 190E sportline linken: nå skal sangen være der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Sikkert artig san.... Og linken til sangen?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 men i shva....e da... når jeg trykker på forhåndsvisniing, da kommer filmen opp, men når jeg poster innlegget, da blir den borte..... edit, plutselig fungerte det gitt..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Jepp no funke den vettu Morro... Hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Den ligg på spotify også for dem som treng det http://open.spotify.com/track/0NEH5otAKF6U9DDPdlnU45 Jippi :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Noen som vet hvordan det går med de gutta her? Jeg leste at våre venner i statens vegvesen ikke var så imponert over ombyggingen til 3,0 twin turbo, så bilen står som avregistrert siden i sommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Det stemmer det. De kommer snart med ny video om den andre bilen til Jan Emil. En 190D 2.5 Turbo på frityrolje... Står litt på autofil. Og i tillegg litt feil info om antall produsert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
190Entusiast Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Fortsatt ikke kommet ut denne videoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asbjørn Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
190Entusiast Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Kuuult! Hatten av for gutta med pommes frites olje på tanken :D Med flere kebab sjapper en matbutikker her hjemme, så kanskje jeg må vurdere konvertering av turboen min også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts