Guest Tonysl Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 På min leit etter AMG deler til min andre 107 SL har jeg funnet en bil jeg bare måtte ha.. 500 SL AMG 1983mod Bilen er solgt ny i Tyskland men befinner seg nå i USA, men snart på vei til Norge :D Skal få melt meg inn her i gjen etter noen års pause.. GLEDER MEG :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 På min leit etter AMG deler til min andre 107 SL har jeg funnet en bil jeg bare måtte ha.. 500 SL AMG 1983mod Bilen er solgt ny i Tyskland men befinner seg nå i USA, men snart på vei til Norge :D Skal få melt meg inn her i gjen etter noen års pause.. GLEDER MEG :lol: Konge Gratulerer, mann! Dette høres ut som en god MBE-tidende-historie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Gratulerer, bilder ønskes.. mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyGun kal.45 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Grattis, spent på bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tonysl Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Bilder kommer.. Sitter og søker på nettet for og finne ut hvordan felger jeg skal ha. Har følgende ligende: Penta (15") Lorinser (8,5 / 9,5 16") Borbet (8,5 / 9,5 16") Amg (17") Men sitter også og titter på BBS.. Men lurer på om den kansje er kulest med Lorinsere.. (og tids riktig) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tonysl Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Får ikke til og legge ut bilde men kan godt sende det på e-mail til noen som kan hjelpe meg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 denn er grei kan legge ut bilder for deg.. mail adressen min er mercedes.kongen@hotmail.com mvh Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Tøft Tony! Gratulerer. Det eneste riktige på denne etter min mening er 16" Penta. Det finner du på ebay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Gratulerer med grom vogn! Penta eller Lorinser er helt riktig på denna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Velkommen tilbake skal du være Tonysl. Høres spennende ut med den nye investeringen din. Angående felger så ville nok jeg gått for 16" BBS RS, 16" Lorinser (slike som SigurdB har lagt ut bilde av) eller 16" Penta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 jeg får gå litt i mot strømmen her og si at jeg synst borbet A 9,5/8,5 x 16 hadde vært fantaksisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tonysl Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Bilder er oversendt 3170 så da kommer de nok snart. Ang felger så får vi ta en avstemning med bilder når jeg får den hjem Får man penta i forskjelig dimensjon foran og bak? får man penta (eventuelt kopi) strøre en 16"? synnes denne kler og ha litt bredere dekk/felger bak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Gratulerer med grom bil! Holder det ikke med 16", må du over på BBS om du skal ha tidsriktige felger. Men du verden, er mye fint i felgverden ellers også da BILDER BILDER BILDER!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 jada Syver jeg holder på..hehe..her er noen bilder av gromvogna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Jeg synes ikke Penta er det riktige valget på en 107. Lorinser blir mer tidsriktig med tanke på at det er en modifisert bil. Men det var jo BBS (eller lignende) som ble brukt på AMG-bilene. Jeg ville nok valgt Lorinserne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 jada Syver jeg holder på..hehe..her er noen bilder av gromvogna.. VIL HA!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 hehe, skjønner godt du vil ha nye felger. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tonysl Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Det var ikke felgene jeg falt for nei.. Men ellers virker det som om de ikke har fikla for mye.. Det er tilogmed orginal kasett spiller i bilen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Dette er bare helt rått! Det er så utrolig rått! Drømmebil, rett og slett! HVa med å lakkere senter sort, å ha blank kant? Kan fungere det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Åherreguuud for en nydelig bil!! Noe av det råeste jeg har sett på en stund!! 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tonysl Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Dette er bare helt rått! Det er så utrolig rått! Drømmebil, rett og slett! HVa med å lakkere senter sort, å ha blank kant? Kan fungere det? Det planen ja. Har det liggene så det skal prøves. Er ikke så glad i grillen lakkert. Men siden jeg har liggende kan jeg gjøre som jeg vil. Tror det blir enda bedre med riktige felger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Dette er bare helt rått! Det er så utrolig rått! Drømmebil, rett og slett! HVa med å lakkere senter sort, å ha blank kant? Kan fungere det? Det planen ja. Har det liggene så det skal prøves. Er ikke så glad i grillen lakkert. Men siden jeg har liggende kan jeg gjøre som jeg vil. Tror det blir enda bedre med riktige felger. Tror du missforsto meg, mente felgene. At det kunne blitt litt frekt med sort senter og blank kant på dem som allerede sitter på Synes grillen ser helt perfekt ut som den er jeg. Eventuelt sort midtlist, eller rett og slett hele i sort, slik som på bildet her Sjekk ut AMG Classic for mer innspirasjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Vedø Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Fant en link her no. Og han mannen her lager felger etter kundens ønske. Han lager felger fra 70 og 80 tallet.... http://www.benzworld.org/forums/sale-wanted-trade-giveaway/1614246-special-wheels.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Det finnes muligheter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Den bilen er perfekt (bortsett fra felgene). Få på Penta for å få 100% autentisk AMG stil (jeg synes bildet Olav la ut av R107 med Penta var steinkult). I AMG katalogene fra 80-tallet er det Penta som gjelder. Du får bredere Penta felger, men det er sjeldent som hønsetenner. Du burde hatt AMG merkede Penta, men det er også ganske håpløst. Alt dukker opp på Ebay, men det koster deretter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts