Odd Sigurd Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 :D :D For en fantastisk flott bil du har fått deg her,my dreamcar alså,men få noen bilder fra innsiden også,det hadde gjort seg. :D Quote
ØHN Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Gratulerer med en rålekker bil! Mer info om bilen og hvordan den er å kjøre hadde vært stas. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Herre min skaper for en doning! Den der var bare helt vannvittig lekker! Også det nydlige interiøret! Du har utrolig fin smak! Når det er sakt, så stusset jeg dog litt på lyktechrommen, er den org? Quote
Sven Erik Eliassen Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Kongebil,,har sett den på nært hold jeg Quote
Gissmo Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 kjempebil var det den som har stått tilsalgs i Tønsberg? Quote
Rolf H. Olsen Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Gratulerer med rå bil, tror har sett den på lørenskog ett par ganger Quote
Silverstar Posted February 23, 2012 Author Posted February 23, 2012 Hei. Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger :D Alt som er på bilen er bestillt orginalt, bla lyktekrom. Bilen er solgt ny i Norge, jeg kjenner forige eier som kjøpte bilen ny.(Er medlem i klubben) Veldig fornøyd med bilen, den er en drøm å kjøre. Som dere ser av utstyrsliste er det godt med utstyr på bilen. Det var fargekombinasjonen som gjorde at jeg falt for denne bilen, i tilegg til AMG utstyret. Jeg bruker ikke bilene mine på vinteren, derfor kommer det mer bilder når sommeren kommer Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Jeg bruker ikke bilene mine på vinteren, derfor kommer det mer bilder når sommeren kommer Dagens Quote
Silverstar Posted March 22, 2012 Author Posted March 22, 2012 Nå er det sol ,så da kjører vi litt igjen Quote
Silverstar Posted September 26, 2012 Author Posted September 26, 2012 Legger ut noen flere bilder av bilen min Quote
Silverstar Posted September 26, 2012 Author Posted September 26, 2012 Litt interiør bilder, syntes selv at det er et godt utstyrsnivå på bilen Quote
Silverstar Posted September 26, 2012 Author Posted September 26, 2012 Bilen har vært hos Autostern, den er nå programert til å gå i laveste posisjon på luftbelger når den står parkert. Syntes selv at det ble meget tøft Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 4, 2012 Posted October 4, 2012 Det er en egen klasse over dette karrosseriet, absolutt nydlig! Quote
Silverstar Posted November 23, 2012 Author Posted November 23, 2012 Takk for hygglige tilbakemeldinger om bilen, med en mangeårig bilinteresse er dette en bil jeg aldri blir lei av å se på eller "stelle" med Jeg er er en nøy/forsiktig kar som liker å ha ting på stell, så nå har CLSèn gått i vinter dvale... Den er nypolert og satt på vinter lagering, så nå skal den hvile noen uker/måneder. Så da finner jeg frem lua å legger nøkklene på hylla Med ønsker om en kort vinter... :sunny: Quote
ClasT Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Flott bil du har Har du lagt inn noen "ny" software på Command'en der også ? siden den starter opp med "AMG" på det ene bildet der.. Quote
Silverstar Posted April 8, 2013 Author Posted April 8, 2013 Flott bil du har Har du lagt inn noen "ny" software på Command'en der også ? siden den starter opp med "AMG" på det ene bildet der.. Takk, mener Autostern kun var inne og gjorde valg på Commanden, men husker ikke sikkert.. Da var det på tide å la CLS´en få strekke på "bena" etter vinterdvalen, det er alltid stas at den starter på første forsøk og går som ei kule Det fulgte med vinterhjul, men de ligger trygt på hylla.. Satser på at den holder seg like flott i mange år når den slipper unna vinterens saltlake. Håper på en fin og solrik vår/sommer med masse fine MB`er på gata Quote
ØHN Posted October 5, 2014 Posted October 5, 2014 Jeg hadde gleden av å ha denne innom for litt ekstra omsorg. Nydelig bil som absolutt fortjente det. http://www.detailersclub.no/forum/topic/22046-mercedes-benz-c219-cls-oehn-detail/ Quote
Recommended Posts