Jump to content

Recommended Posts

• 1 month later...
Posted

Hei.

Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger :D :D :D

Alt som er på bilen er bestillt orginalt, bla lyktekrom.

Bilen er solgt ny i Norge, jeg kjenner forige eier som kjøpte bilen ny.(Er medlem i klubben)

Veldig fornøyd med bilen, den er en drøm å kjøre.

Som dere ser av utstyrsliste er det godt med utstyr på bilen.

Det var fargekombinasjonen som gjorde at jeg falt for denne bilen, i tilegg til AMG utstyret.

Jeg bruker ikke bilene mine på vinteren, derfor kommer det mer bilder når sommeren kommer 8)

• 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
Posted

Takk for hygglige tilbakemeldinger om bilen, med en mangeårig bilinteresse er dette en bil jeg aldri blir lei av å se på eller "stelle" med :D

Jeg er er en nøy/forsiktig kar som liker å ha ting på stell, så nå har CLSèn gått i vinter dvale...

Den er nypolert og satt på vinter lagering, så nå skal den hvile noen uker/måneder.

Så da finner jeg frem lua å legger nøkklene på hylla :?

Med ønsker om en kort vinter... :sunny: :sunny: :sunny:

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
Posted

Flott bil du har :)

Har du lagt inn noen "ny" software på Command'en der også ? siden den starter opp med "AMG" på det ene bildet der..

Takk, mener Autostern kun var inne og gjorde valg på Commanden, men husker ikke sikkert..

Da var det på tide å la CLS´en få strekke på "bena" etter vinterdvalen, det er alltid stas at den starter på første forsøk og går som ei kule :D

Det fulgte med vinterhjul, men de ligger trygt på hylla..

Satser på at den holder seg like flott i mange år når den slipper unna vinterens saltlake.

Håper på en fin og solrik vår/sommer med masse fine MB`er på gata 8)

• 1 year later...