Jump to content

Recommended Posts

• Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

De får du oppgit ja.. usikker på om du må treffe fette selskapet..

Jeg fikk det på den kvite min.. dervar det mange forskjellige km stander :lol:

jeg får prøve neste gang jeg skal kjøpe bil ;)

Posted

Er du 1000% sikker på at det er samme bil??

Mangler ikkje mangen prosenter for å være 1000% sikker iallefall. Er det ikkje nogen andre som husker denne?  :P

Posted

Dette er jo ganske alvorlig hvis det stemmer. Er jo ren svindel. Bør ikke være så vanskelig å finne tidligere eier, og høre med ham når han solgte og hvor langt bilen var gått. Lindesnes er jo ikke så stort. 

Det som undrer meg mest er at Hr. Zulfiqar Ahmed i tilfelle dette stemmer gjør seg til fant for så lite. Koster jo litt tid og penger å hente bil fra Lindesnes og hjem til Askim, og han har jo ikke akkurat satt bilen særlig høyt i pris. Kan ikke være mange kronene i fortjeneste...

Posted

Bare å ringe vegvesnet og få navnet på tidligere eiere, og når den er omregistrert, så finner man fort ut av sånt. Jeg har gjort det selv, og ringt ny eier for å fortelle at han har blitt jukset.

Posted

Ikke akkurat essensielt her, og heller ikke at jeg sier dette over er svindel, men bare for å vise at det finnes kjeltringer overalt:

Jeg solgte min min 92 Alfa 33 16v (som jeg fant rusten i skogen og kostet på ca 60000 og sikkert 1000 timer) med 142000km for 33000kr til en bussjåfør i en liten by noe sørvest for Oslo. En "entusiast" som han kalte seg. Noen måneder senere fant jeg den avertert på mobile.de til 13500 €. Teksten lød på dårlig tysk: Garasjebil med 42000km i nybilstand. Aldri vinterkjørt.

Selgeren var kjøperen min. Virket som verdens mest normale fyr.

Men som Charlie sier her i dette tilfelle: Det er merkelig å gjøre seg til kjeltring for småpenger. Det er vel tilfellet her hvis juksinga er sant...

Posted

Hehehe...

Fikk en sint mail tilbake fra han duden der....

Han ba meg og dra til ett viss sted....

Det hva alt som sto på mailen....

Ikke noe spørsmål hvordan jeg viste om dette osv...

Så man skal ikke se bort i fra det kan være juks....

Posted

Ringte han med ein gang han la ut annonsa, da la han bare på når det ble snakk om tilbakestilling av km.

Men uansett, har nummer til forrige eier, skulle kanskje ha ringt for å virkelig sett om dette var sant  :)

Posted

Ringte han med ein gang han la ut annonsa, da la han bare på når det ble snakk om tilbakestilling av km.

Men uansett, har nummer til forrige eier, skulle kanskje ha ringt for å virkelig sett om dette var sant  :)

Ta en telefon til forrige eier og hør med ham. Det aller beste hadde vært om du hadde mailadressen, så kunne du jo fått riktig km stand fra forrige eier skriftlig tilbake på mail. Kanskje noen av medlemmene våre i BOS systemet kan sjekke om det ligger noe historikk om bilen hos dem? Skulle jo anmeldt denne karen for svindel hvis dette stemmer!!

Jeg sendte også en Mail og spurdte om hvordan han ville bekrefte km.stand. Har ikke fått svar enda.

Posted

Ringte i dag, han sa det var bare og komme og se på og at han hadde bare hatt bilen i 4 dager og nå kjøpt seg w210 derfor trenge han den ikke. Masse rust i hjulbuer både foran og bak, stor rift i sete. Utvilsomt at den har bare gått 225, når jeg nevnte km.stand la han bare på og ba meg dra til helvete.

Useriøs og falsk selger med andre ord!

Posted

Har fortsatt ikke fått svar på min forespørsel på denne bilen med reg.nr PX 34185. Mon tro om det stemmer med kun 2 eiere da?? Det må isåfall bety at han som eide bilen på mandag har hatt bilen siden den var ny...

Ser at Hr Zulfiqar Ahmed i Askim har satt ned bilen til 15.000,-. Tror kanskje han hadde kunnet få det om han hadde latt være å spole km tilbake og vært ærlig.