FrodeS Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 En nabo har blitt påkjørt, og venstre bakdør på hans w124 må byttes. Han har fått beskjed fra BOS at det er 8(!) uker leveringstid på en bakdør. Bilen er en 1994-modell E280, som bare såvidt har passert 100.000 km. To eiere, ny i norge, og kjent historikk hele veien. En skikkelig fin bil, der det ikke er aktuelt med noe annet enn nye originaldeler. Quote
Guest CLK55AMG Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 hmmm! ser da unektelig ut som del finnes på lager i tyskland når jeg sjekker en vanlig W124. ikke ser jeg at den har noen spesielle koder for at det skal ta så lang tid heller. så for meg ser det da ut som vanlig lev.tid. altså ett par tre dager. merkelig! Quote
FrodeS Posted January 6, 2012 Author Posted January 6, 2012 Se det, ja. Overbrakt nabo nå. Han tar kontakt og hører hva dette er for noe tull. Bare å be dem bestille hos deg da, hvis de ikke får til selv? Quote
Guest CLK55 AMG Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 kan du ikke be ham sende meg en mail rune.bjerke@bos.no med reg.nr / chassinr på bil. så kan jeg evnt sjekke for ham. Quote
Recommended Posts