Jump to content

Recommended Posts

• Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Har fått vasket bilen for første gang - og jeg kjøpte den i November 2011 :shock:

Men da får jeg begynne og lete etter bil for 4 gang 8) :lol: :lol:

Uff daaa! Her håndvaskes det MINST en gang i uken  :lol: :lol:

• 2 weeks later...
Posted

Litt avhengig av årsmodell er det et relé et eller annet sted om jeg ikke husker helt feil. Det er visst ikke helt ukjent at originalalarmen klikker slik at bilen ikke starter. Søk litt på f.eks. www.benzworld.org eller noe slikt på "disable W124 alarm" eller lignende, så tror jeg du får masse treff. :)

Posted

Hmmm... Har sett litt mer på det nå.

Altså, bilen starter nå, men stopper av seg selv etter ca. 5 sek :?

Og får heller ikke låst opp bilen da (fjernstyrt sentrallås vil ikke låse opp) og får ikke nøkkelen inn i noen nøkkelhull :( Bra at vinduene er åpne da...

Noen gode ideer?

Posted

Sjekket det enkleste - at fjernkontrollen fungerer? Se på den gjennom et mobilkamera, så ser du lett om det er noe liv siden det er IR. :)

Kabelbrudd i overgangen mellom karosseri og dør er heller ikke ukjent, ganske lett å se om man drar tilbake "mansjetten" litt om det ser bra ut eller ikke der.

Posted

Funket topp før jeg begynte og rote med alarmen, og rødt og grønt lys blinker når jeg låser/låser opp. Men vil ikke låse opp likevel. Har prøvd på førerdøra og bakluka, men funker ikke. Det som irriterer meg mest er at bilen stopper etter ca. 5 sek...

Du kan også sjekke batteri hvis du holder inne knappen i 2 sek og ser at det blinker et rødt lys, er lyset sterkt så har du nok strøm, hvis den blinker svakt, bytt batteri ;)

Posted

I kveld har jeg fått strekt ledninger til antenne, handsfree mikrofon og midlertidig handsfree høyttaler. Har også begynt med og finne strøm 12v fra askebeger. Fortsetter i morgen og legger kanskje ut noen bilder :)