MercedesW124 Posted January 9, 2012 Author Posted January 9, 2012 Aner ikke hvilke AMG felger det er eller hvor store de er, men tror rundt 17". Men det finner jeg jo ut av til helga Quote
MercedesW124 Posted January 14, 2012 Author Posted January 14, 2012 Har vært og sett på felgene nå. De var 17" og 8" breie. De må lakkeres på nytt, og hadde 2 nesten nye dekk.  Noen bilder av den ene felgen (alle ser sånn ut) Quote
MercedesW124 Posted January 14, 2012 Author Posted January 14, 2012 Har ikke kjøpt de ennå  Fant ut at han hadde flere liggende, så håper at han har et sett med originale AMG- felger Quote
Hans Kåre Isdal Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 digg sak...som min gamle sliter. tips til bedre lys. 2,5 kabler, nye rele. med direkte tilkobling til batteri og bruk det. org som styrestrøm. og ha gode 60 % pærer i. det funker digg..tru meg. eg har...og folk blinker på meg-dei trur eg har fjernlys på. desse lykteutformelsen er meget optimal ser du. volvo hadde det samme. Quote
vegardxf Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 digg sak...som min gamle sliter. tips til bedre lys. 2,5 kabler, nye rele. med direkte tilkobling til batteri og bruk det. org som styrestrøm. og ha gode 60 % pærer i. det funker digg..tru meg. eg har...og folk blinker på meg-dei trur eg har fjernlys på. desse lykteutformelsen er meget optimal ser du. volvo hadde det samme.  siden folk blinker på deg er vel de ett tips om at du må fikse lysene dine så de ikke blender alle andre? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Da er dem nok for sterke ja, eller stilt inn for høyt? Det er egne regler for dette. Quote
MercedesW124 Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 Har funnet ut hvorfor el. vinduene foran ikke virker:  Noen som vet hva koden er/hvor man kan finne koden?   Har også fjernet 2 stk klistermerker Quote
E_S Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 En litt vennligsinnet forhandler kan klare å finne koden ut fra serienummeret på radioen uten store problemer. Egentlig står den på en lapp/kort som følger med radio og bruksanvisning, men det er jo "normal sett" borte etter en del år.. Quote
MercedesW124 Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 Kan gjøre det når jeg skal bestille deler til el. vinduene Quote
Rolf Åge Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Er det bare tennene som er vekk, klarer du mye med et mig apparat og en vinkelsliper Quote
MercedesW124 Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 Har lyst og gjøre det bra nå, og kjøpe nye, så slipper jeg problemer med det senere Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 hva har sjedd med grillen din da?? skal du ha avantguarde grill på el? synes helsvart grill ikke passe på facelift jeg og det er min ærlige mening..   mvh Geir Quote
MercedesW124 Posted February 19, 2012 Author Posted February 19, 2012 Midlertidig løsning til jeg kjøper ny grill Quote
Rolf Åge Posted February 19, 2012 Posted February 19, 2012 Har lyst og gjøre det bra nå, og kjøpe nye, så slipper jeg problemer med det senere  gjorde dette på tdten til pappa for 4-5 år siden, dette fungerer feilfritt enda Quote
MercedesW124 Posted February 19, 2012 Author Posted February 19, 2012 Liker nye ting, så kjøper nok nytt Quote
Arnt Posted February 25, 2012 Posted February 25, 2012 Eieren av denne bilen har lurt seg inn i sørlandsavisen Fædrelandsvennen Du ødelegger - han fikser Quote
Christoffer Posted February 29, 2012 Posted February 29, 2012 Eieren av denne bilen har lurt seg inn i sørlandsavisen Fædrelandsvennen Du ødelegger - han fikser  Kjempebra! Stå på. Quote
MercedesW124 Posted March 12, 2012 Author Posted March 12, 2012 Har gjort noe i dag... Vasket alle vinduer. Fjernet limrester: -Før: -Etter:  Tatt av teppet på bakluka, og skal vaske det:  Gjort det litt finere innvendig (Hvis du åpner begge bildene i hver sin fane, ser du forskjellene litt bedre) : -Før: -Etter:   Og har funnet ut at lysene bak virker kun på høyre side... Quote
Even Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Fin farge på interiøret Teppet i bagasjerommet ble jo som nye Quote
FrodeS Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 En overhaling av lyst interiør får jo bilen til å se "ny" ut. En skikkelig skinnrens også nå, så blir det veldig bra.   Var det bildet MED eller UTEN sånt silikonklin som var det fine ??  Hvis du vil ha treverket fint, så puss forsiktig med fint sandpapir, f.eks. 1200-korn, og polér opp med noe litt grovt, f.eks. chrome polish, paint renovator eller liknende, før du gnukker over med en vanlig polish med antydning til slipemidler. Quote
Recommended Posts