Guest tonysl Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Hei I min søken etter amg deler til 107sl så har jeg kommet over en bil jeg vurderer og kjøpe. Den er med masse amg deler. men utrolig dårlig dokumentert. Kunne man på 80 tallet bestille AMG stylig ratt osv og montere selv eller måte bilen in til AMG? Har eventuelt amg noe arkiv der de kan søke opp bil for og se hva som er gjort? Mvh Tony Quote
Frode Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Send en mail til AMG med Chassinummer så får du nok svar på om bilen er byget om hos dem..... Quote
Guest tonysl Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Noe spesielt sted jeg bør sende til? Eventuelt hvilke e-post adr bør jeg bruke? Mvh Tony Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Hei I min søken etter amg deler til 107sl så har jeg kommet over en bil jeg vurderer og kjøpe. Den er med masse amg deler. men utrolig dårlig dokumentert. Kunne man på 80 tallet bestille AMG stylig ratt osv og montere selv eller måte bilen in til AMG? Har eventuelt amg noe arkiv der de kan søke opp bil for og se hva som er gjort? Mvh Tony Tviler egentlig på at AMG har noe arkiv på det, men det er ikke helt umulig. Du må huske på at AMG var selvstendig den gangen. Dem ble ikke kjøpt opp av Mercedes-Benz før på 90 tallet en gang. Om du kontakter BOS norge, så har dem nok rett adresse for deg. Quote
Recommended Posts