Jump to content

God helg Mercedes-venner

Recommended Posts

Guest Johan Stub
Posted

Og husk å kjøpe blomster til din kjære(ste) da! Husk det betaler seg mange ganger...

Og så en vits jeg klippet fra et annet sted:

Mannen kom hjem fra arbeid, løper inn i stuen, slår på TV'en og setter seg i godstolen:

Hent en øl til meg - fort - før det begynner! roper han til kona. Kona forter seg å hente en øl, og han hyler den ned.

Hva ...? begynner kona, men mannen avbryter og roper at hun må forte seg å hente en øl til - før det begynner!

Kona forter seg å hente en øl til, og han hyler den ned med det samme.

Kan du fortelle meg hva som er på ferde?? spør kona, men mannen ber henne hente en øl til - for nå begynner det snart!

Kona gjør som han sier, men når hun kommer med øl'en, så raser det ut av henne:

Her har jeg gått hjemme i hele dag, vasket huset, vasket klær, strøket skjorter og laget mat! Jeg er sliten, og jeg finner meg ikke i at du bare slenger deg ned foran TV'en og begynner å drikke øl!

Mannen: Å nei - nå har det begynt ...

Posted

Helga blir vel så, som så her. Var en kar som var litt uheldig og rygga en Sprinter i sia på meg.

Men karn var av den erlige sorten, og la hele sin ære i å få det her fiksa.

Så det tok ikke to dager før bilen kom inn på Motor Trade :roll: .

Og jeg har fått gleden av og Cruise rundt i En 2005 Mod Opel Meriva, et monster av en bil.

Eneste positive med det hele, må vel være at biln for tiden står inne, og slipper snøen og salte som nå laver ned her i trondheim.

Guest Johan Stub
Posted
Jeg må bruke denne helgen til å lære meg Statistikk og Dataanalyse... Skikkelig festlig.

Men så blir du noe skikkelig da - tilslutt! :wink:

Her er en noe jeg klippet ut fra et annet sted igjen;

En gruppe venninner er på ferie, da de ser et 5 etasjer høyt hotell med et skilt hvor det står: "Kun for kvinner".

Da de ikke har med seg sine respektive, beslutter de straks å gå inn.

Hotellportieren, en tiltrekkende mann, forklarer dem hvordan det foregår: "Vi har 5 etasjer. Ta heisen en etasje om gangen, og når du finner det du søker, blir du der. Det er lett å bestemme seg, for hver etasje har et skilt som forteller hva som skjuler seg innenfor."

De går inn i heisen, og da de kommer til første etasje, står det på skiltet: "Alle menn i denne etasje er små og stygge!"

Venninnene griner på nesen og tar straks heisen til neste etasje. Skiltet sier: "Alle mennene her er små og kjekke!" Det er stadig ikke bra nok, og venninnene fortsetter videre oppover.

De når tredje etasje, og på skiltet står det: "Alle mennene her er høye og stygge!" Da de vil ha noe bedre og vet at det ennå gjenstår to etasjer, fortsetter de videre.

I fjerde etasje er skitet perfekt: "Alle mennene i denne etasjen er høye og kjekke!" Kvinnene blir elleville og skal

akkurat til å gå inn, da de kommer til å tenke på et det ennå er en etasje igjen.

For ikke å gå glipp av noe, skynder de seg opp i femte etasje. Der finner de et skilt hvor det står: "Det er ingen menn her. Denne etasjen ble kun bygget for å bevise at kvinner er helt umulige å tilfredsstille..."

Fortsatt god helg!

Guest Sondre B. Bjelland
Posted

God helg, god helg!

Hilsen en stakkar som kaster bort helga på å sitte i kassa på Rema1000 :cry:

(typisk at vi har søndagsåpent siste søndagen før jul :evil: )

Her er en for våre mer kjemiorienterte medlemmer:

Kjemianalyse av kvinnen

Element : Kvinne

Tegn : K

Atomvekt : Akseptabel ved 80, men kjent for å variere opp til 120

Oppdager : Adam

Forekomst : Stor forekomst i og rundt de største byene, mindre forekomst i

landområdene rundt. Sesongmessig variasjon.

Fysiske egenskaper

a.. Yttersiden er ofte dekket av en påmalt hinne.

b.. Koker over uten noen påviselig årsak, og fryser til på samme måte.

c.. Smelter om man behandler den rett.

d.. Blir bitter om man behandler den feil. Kan forårsake hodepine.

Håndteres derfor varsomt.

e.. Finnes i varierende stadier, alt fra rent og edelt metall til mer vanlig metall.

f.. Svikter dersom utsatt for trykk på forskjellige punkter.

Kjemiske egenskaper

a.. Har stor samhørighetsfølelse med gull, sølv, platina og et fåtall andre verdifulle metaller og steiner.

b.. Absorberer store mengder dyrebare substanser.

c.. Kan eksplodere spontant dersom man forlater K ensom i selskaper av ulik

karakter.

d.. Uløselig i mange væsker, men øker aktiviteten betraktelig dersom utsatt

for alkohol.

e.. Den mest kraftfulle pengeslukende materie noensinne.

f.. Endrer farge til grønn når det plasseres inntil et bedre eksemplar.

Anvendelsesområde

a.. Vanligvis dekorativ, spesielt i sportsbiler.

b.. Kan forbedre avslappnings-nivået betraktelig.

c.. Kan gi varme og trøst under spesielle omstendigheter.

d.. Kan kjøle ned saker dersom det blir for hett.

Advarsel

Meget farlig i uerfarne hender.

Ulovlig å eie mer enn en av gangen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...