Guest sim1 Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Hei250D'n min lekker olje fra pakningen foran på veiva. Har ny pakning, men den late søker alltid etter enklere utveier. Har en boks med Omega 917 som visstnok skal tett lekkasjer på pakninger som ikke er mekanisk skada. Er det noen som har noe erfaringer med dette? Lekkasjen er ganske liten, så det er nok forhåpentligvis ikke mekanisk skade på den. Hvor mye olje går det på motoren? Har da byttet ett par ganger, men har aldri målt hvor mye jeg har fylt på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Nilsen Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 prøvde 917 på caddyen min, fungerte overaskende bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tore Bjørndalen Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Pussig at du skulle nevne det fordi jeg var under bilen for 2 dager siden og ble gledelig overrasket. Jeg hadde en liten lekkasje i forkant av girkassa og så hadde jeg litt svetting i slangene fra automatkassa til radiatoren. Dette er praktisk talt borte. Girkassa ser tørr og fin ut. Jeg hadde som du skjønner Omega på automaten. Automaten girer like greit som før. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jannern7 Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Var veldig skeptisk til dette produktet før jeg hadde prøvd det. Men det var før! Har brukt den med hell både på motor og servostyring og kan anbefale det til mindre lekkasjer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Hvor mye olje går det på motoren? 7 liter. Dette er inkl oljefilter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts