HåvardR Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 Etter å ha krangla med google.no lenge har eg ikkje funne ut kor vakuumpumpa til sentrallåsen i W202 sitter! Førstemann som kan forklare dette på ein god måte fortjener heder og ære! Tenkte eg skulle dra ut kontaktene til den og se om det hjelper da sentrallåsen kødder! Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 senttrallåspumpa ligger under baksetet på høyre side.. du har også comforstyringa til el vindusheisene også der.. mvh Geir Quote
Martin G. Olsen Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 senttrallåspumpa ligger under baksetet på høyre side.. du har også comforstyringa til el vindusheisene også der.. mvh Geir I min er sentrallåspumpa bak dekslet på høyre side av bagasjerommet? Quote
HåvardR Posted January 2, 2012 Author Posted January 2, 2012 Mener å ha lest 201 har pumpa under baksetet, ikkje har eg elvinduer med mindre eg lager "biiiiiiis" lyd mens eg sveiver Skal sjå etter i bagasjerommt Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 okei trodde det var samme på 202 som på 124 jeg beklager..stemmer at batteriet er i bgasjerommet.. mvh Geir Quote
Recommended Posts