_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 Det var en meget lekker bil du hadde der Det er bare å pøse på med mer bilder Quote
Arild K. Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 Disse er rett og slett flotte biler. Kunne godt ha tenkt meg en slik selv.. Quote
Sven Erik Eliassen Posted January 1, 2012 Author Posted January 1, 2012 Jeg var egentlig på jakt etter en SEC men det var vanskelig og finne noen som var i skikkelig god stand så kom jeg i "skadefor" og prøvekjøre en W215 bil og da var det gjort gitt,jeg ble stormforelsket i den bilen Quote
Lars Alex Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 Grattis med flott Mercedes. En av de fineste synes nå jeg. Pøs på med bilder og litt historie.... Quote
Gissmo Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Gratulere med BIL! Jeg også så etter en SEC tidligere, men gjorde som deg.. Du får legge ut bilder etterhvert. Quote
Rolf H. Olsen Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Gratulerer med CL har sett den på nært hold jeg , lekker bil Quote
Sven Erik Eliassen Posted January 3, 2012 Author Posted January 3, 2012 Jeg skal nok legge ut flere bilder etterhvert, men det er ikke så lett og ta bra bilder av bilen når det bare er møkkavær hele tiden Quote
Stian Stormyr Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 Flott bil! W215 gjør seg virkelig godt i sølv. Quote
Sven Erik Eliassen Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 Tusen takk Stian,hvis du kikker på Finn.no så ligger det en svartmatt W215 600 det var faktisk litt tøft. Den er foliert,gå inn og se på den Quote
Recommended Posts