FrodeS Posted December 31, 2011 Posted December 31, 2011 Noen som har erfaring med å skru på primera? P12, tror jeg. Det er en 2000-modell, og det skal byttes bærekuler og (ytre) drivakselmansjetter. En kompis har en sånn, og jeg prøver å hjelpe til litt. Det SER ut som bærekula skal være overkommelig å få ut, men om det er nok, og evt. hvor mye mer som må til for å splitte drivakslingen og få av mansjetten er jeg litt mer usikker på. Quote
RoarB Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 er bare å splitte den, tørk reint, slå direkt på INDRE del av drivasklen, den FASTE delen som går over splines, 2-3 skikkelige rap så er den på vei av Quote
FrodeS Posted January 9, 2012 Author Posted January 9, 2012 er bare å splitte den, tørk reint, slå direkt på INDRE del av drivasklen, den FASTE delen som går over splines, 2-3 skikkelige rap så er den på vei av Er det enkelt å få av drivakslingen? Holder det å ta ut bærekula i bunn, og så kan man få drivakslingen ut? Splittes da leddet, eller slås hele greia ut fra senter av bremseskiva? Quote
Recommended Posts