Guest wicky Posted December 15, 2005 Posted December 15, 2005 hvor får jeg det i oslo til w124?94look... Quote
Guest Steinar Lindberg Posted December 15, 2005 Posted December 15, 2005 Hva skal du ha det for? Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 Hva skal du ha det for? Krom hjulbuelister. W/S123 = ja W/S124 = nei. Quote
Guest 3,2 CDI AMG! Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 Hvis dere skal svare på innlegg,så svar på det han spør om!!! Han lurte IKKE om hva dere synes om hjulbuelister på bilen hans!!! Han lurte på HVOR han får kjøpt dette!! Dra på Auto-Trio,de har! Jørn! Quote
Guest wicky Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 Hvis dere skal svare på innlegg,så svar på det han spør om!!! Han lurte IKKE om hva dere synes om hjulbuelister på bilen hans!!! Han lurte på HVOR han får kjøpt dette!! Dra på Auto-Trio,de har! Jørn! takk!pris? trenger dem grunnet rust i hjulbuer..skal sveise nye til våren, men inntil da ser det penere ut med kromlister enn masse ekkel rust på hvit bil.. Quote
Alexander Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 takk!pris? Er telefonen din ødelagt eller? Telefonnummer finner du på www.autotrio.no , kan jo hende det er en e-mail adresse der også. Quote
Guest wicky Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 takk!pris? Er telefonen din ødelagt eller? Telefonnummer finner du på www.autotrio.no ' date=' kan jo hende det er en e-mail adresse der også.[/quote'] jupp...hver dag..litt hissig idag også eller?jaja..skal nok finne frem..men koster dem over 1000kr altså?hadde regnet med rundt 500kr..hmm..da var det kanskje like pent med rustfarge på hjulbuene da..hmmm... Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 takk!pris? Er telefonen din ødelagt eller? Telefonnummer finner du på www.autotrio.no ' date=' kan jo hende det er en e-mail adresse der også.[/quote'] jupp...hver dag..litt hissig idag også eller?jaja..skal nok finne frem..men koster dem over 1000kr altså?hadde regnet med rundt 500kr..hmm..da var det kanskje like pent med rustfarge på hjulbuene da..hmmm... Ikke for å være belærende eller noe, men jeg ville gitt blanke i å kjøpe slike lister til det du skal bruke dem til. Er det virkelig verdt 1000 spenn å gjemme rust en vinter? Sist jeg så bilder av bilen din, så den ganske så pen ut. Dessuten. Hvis du gjemmer bort rusten, er det veldig lett for at det bare blir værendes slik. Hvis du ser rusten er det mye lettere for at du faktisk gjør noe med det. Hør på meg, dette er egen og dyrekjøpt erfaring Quote
Guest wicky Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 sant nok det..men igjen...hmm...tjaah..likte ikke posten din jeg as..nå fikk du meg til å revurdere..hmmm...blææææ..jaja..har iallefall fått tak i komplett karo interiør (?) i sort fra en 1995 model..helt strøkent..førersetet er ikke nedsittet eller noe..hmm..pluss nye forskjermer...så da blir det å lakkere skjermene og sette dem på..eller skal jeg la dem ligge og vente til sommern? Quote
Recommended Posts