Guest Bjørn Mohn Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Til alle dere fra alle oss i styret for MB Entusiastklubb En riktig god jul og et stjernefylt godt nytt år ønsker vi dere! Vi gleder oss til å se dere igjen neste år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Takk i lige måde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 mvh,Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Takk det samme! Jeg synes dere er flinke jeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tonny Solem Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Ja god jul og godt nyttår til alle stjerneentusiaster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ØHN Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Takk! God jul og godt nytt år til dere også. Har nyvaska bil i garasjen "En stjerne skinner i natt"... la la la Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Takk i lige måde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 God jul og godt nytt år ja Her i huset feires det med pinnekjøtt og mercedesstjerne på juletreet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 God jul og godt nyttår alle sammen! Både dere jeg kjenner og dere jeg ikke kjenner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest celsior Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Har nyvaska bil i garasjen "En stjerne skinner i natt"... la la la LOL God Jul folkens... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 God Jul alle sammen, og kjør forsiktig i jula! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts