Jarle K Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 Fant denne Porsche 911`n med 436.000 km på triptelleren; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32261606 Bærer jo noe preg av å ha vært brukt som pendlerbil, men likevel en imponerende km-stand. Det er ikke alle som bruker Porschen sin like mye Quote
Sven Håkon Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 Av alle "superbiler" så måtte det være en Porsche som tålte denslags bruk - imponerende uansett! Quote
E_S Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 Lykke til med å klare noe slikt med en Ferrari fra 1984.. Nå har nok tiden kommet for å virkelig totalrenovere karosseriet, men en hvilkensomhelst-bil fra 1984 med den kjørelengden hadde trolig ikke vært noe bedre. Mekanikken holder jo like bra som på en "normal" bil, så det er nok kvalitet.. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Porsche som brugsbil er jo helt konge da. Han har nok hatt det fint i den der i alle disse mila Quote
Arne Henriksen Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 ..Nå har nok tiden kommet for å virkelig totalrenovere karosseriet, men en hvilkensomhelst-bil fra 1984 med den kjørelengden hadde trolig ikke vært noe bedre...Nåja, synes støtt og stadig jeg ser 123-serier som ser vesentlig bedre ut enn denne, og de er nå gjerne rullet like langt og kanskje dobbelt... - jeg skjønner ikke at han kan få så mye penger for denne bilen, men det er nå så... Quote
Jarle K Posted December 30, 2011 Author Posted December 30, 2011 ..Nå har nok tiden kommet for å virkelig totalrenovere karosseriet, men en hvilkensomhelst-bil fra 1984 med den kjørelengden hadde trolig ikke vært noe bedre...Nåja, synes støtt og stadig jeg ser 123-serier som ser vesentlig bedre ut enn denne, og de er nå gjerne rullet like langt og kanskje dobbelt... - jeg skjønner ikke at han kan få så mye penger for denne bilen, men det er nå så... Tror neppe at han kan få så mye for bilen jeg heller. Greit nok at den er langt billigere enn andre 911er, men så er den i langt dårligere stand også. Blir dyrt å gjøre i stand denne... Quote
Jeppe Posted December 31, 2011 Posted December 31, 2011 Man må fort bruke 100k for å få bilen i grei stand, og da har man fortsatt en langmilare med halvsliten motor. Realistisk pris er nok nærmere 60k et sted. Carrera 3.2 er helt fantastiske biler, og jeg tror han har hatt det helt sjef bak rattet i alle disse milene. Jeg kjørte selv ca 18k km med min denne sesongen, og alle milene var en glede. Quote
Recommended Posts