Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lykke til med å klare noe slikt med en Ferrari fra 1984.. :P

Nå har nok tiden kommet for å virkelig totalrenovere karosseriet, men en hvilkensomhelst-bil fra 1984 med den kjørelengden hadde trolig ikke vært noe bedre. Mekanikken holder jo like bra som på en "normal" bil, så det er nok kvalitet.. :D

Posted

..Nå har nok tiden kommet for å virkelig totalrenovere karosseriet, men en hvilkensomhelst-bil fra 1984 med den kjørelengden hadde trolig ikke vært noe bedre...

Nåja, synes støtt og stadig jeg ser 123-serier som ser vesentlig bedre ut enn denne, og de er nå gjerne rullet like langt og kanskje dobbelt...

- jeg skjønner ikke at han kan få så mye penger for denne bilen, men det er nå så...

Posted

..Nå har nok tiden kommet for å virkelig totalrenovere karosseriet, men en hvilkensomhelst-bil fra 1984 med den kjørelengden hadde trolig ikke vært noe bedre...

Nåja, synes støtt og stadig jeg ser 123-serier som ser vesentlig bedre ut enn denne, og de er nå gjerne rullet like langt og kanskje dobbelt...

- jeg skjønner ikke at han kan få så mye penger for denne bilen, men det er nå så...

Tror neppe at han kan få så mye for bilen jeg heller. Greit nok at den er langt billigere enn andre 911er, men så er den i langt dårligere stand også. Blir dyrt å gjøre i stand denne...

Posted

Man må fort bruke 100k for å få bilen i grei stand, og da har man fortsatt en langmilare med halvsliten motor. Realistisk pris er nok nærmere 60k et sted.

Carrera 3.2 er helt fantastiske biler, og jeg tror han har hatt det helt sjef bak rattet i alle disse milene.

Jeg kjørte selv ca 18k km med min denne sesongen, og alle milene var en glede.