Guest MbTore Posted December 13, 2005 Posted December 13, 2005 Med driftsvarm motor er det dårlig varme i varmeapparatet i bilen min. Både på tomgang og under kjøring. Hvis man setter apparetet på full varme og vifta på f.eks. nivå 2, så går bare 10-20 sekunder eller noe i den duren, før det kommer kald luft ut av varmeapparatet. Så må jeg slå av vifta noen minutter før jeg kan skru den på og få varmluft igjen. Det skal vel ikke være sånn?? Det er ikke AC i denne bilen, og som nevnt i overskriften, det er snakk om en 90-modell 230E (W124). Quote
Frode Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 Rengjør duoventil, det er standard på 124 serien, står rett på siden av batteriet, to "kuler" med vannslange tilkoblet på hver side.Demonter og rengjør så er alt ok etterpå..... Quote
Guest MbTore Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 Rengjør duoventil' date=' det er standard på 124 serien, står rett på siden av batteriet, to "kuler" med vannslange tilkoblet på hver side.Demonter og rengjør så er alt ok etterpå..... [/quote'] Det får jeg prøve på da Quote
Recommended Posts