Vegard B Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Etter en del år med diverse 124 biler følte jeg for å prøve noe nyere.211 ble for dyrt med min økonomi enda så da fant jeg ut att det måtte bli en 210 bil.Kravet var att den skulle være svart og stasjonsvogn. Etter mye leting dukka denne opp.2000 mod 270cdi avantgard,med sannsynligvis gåen topppaking eller topp.Fikk den så billig att jeg ikke kunne si nei Har ikke gjort så mye enda siden jeg har jobbet mye,men etter nyttår skal den på veien. Quote
CHARLIE Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Gratulerer med fin S210. Krysser fingrene for at det bare er en bagatell med motoren Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Gratulerer med ny bil! Så veldig fin ut Quote
Johan Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Ser veldig fin ut ! Dette blir braa!! :D Quote
H-P Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Gratulerer Vegard, har en slik selv og godt fornøyd hadde det bare ikke vært for all den rusta.... BOS dømte motoren min som scrap også... Men det bar bare diesel filtret...... Ga utslag i dårlig kompresjon på testen som BOS gjorde og de ga meg et tilbud på ny motor.... Så Rema1000 for meg: det enkle et ofte det beste Lykke til Quote
Arnt Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Grattis! 270 er helt kurrant. Den er det sterkere enn 220, men nærmere på forbruket enn hva det er opp til 320. Quote
Vegard B Posted December 28, 2011 Author Posted December 28, 2011 Takk for hyggelige tilbake meldinger folkens Har alltid likt 210 serien men har alltid vært skeptisk på grunn av rust,spesielt etter di årå jeg jobba som oppretter Men denne er faktisk veldig bra,har saumfart bilen å finner ingenting Quote
Vegard B Posted January 6, 2012 Author Posted January 6, 2012 Da har jeg sendt bilen på verksted,og toppen er tatt av og sendt til testing,så får jeg håpet det var bare topppakning for den så ikke bra ut Quote
Vegard B Posted January 14, 2012 Author Posted January 14, 2012 Da kom beskjeden gitt,var sprekk i toppen på dyseåningen på nr 4,litt surt men ny topp er bestilt og kom i går.Så da blir den satt sammen etter helga. Quote
Vegard B Posted February 3, 2012 Author Posted February 3, 2012 Da er bilen friskmeldt gitt,ble ny topp,topppakning,bolter,lmm.Ble ikke billig dette men hadde trudd det ble værre.nå gjenstår det bare etterkontroll så er den ferdig Quote
Vegard B Posted June 8, 2012 Author Posted June 8, 2012 Nå er det lenge siden det har skjedd noe her, bilen er hvertfall eu godkjent til 2014. tar tid å få gjort ting når man er vekk hele uka. skal se om jeg ikke får tatt noen bilder snart Quote
Vegard B Posted June 10, 2012 Author Posted June 10, 2012 fikk seg en liten vask i dag som endelig det var noe go vær.nå må jeg bare finne noe sommerhjul til bilen. Quote
Recommended Posts