ØHN Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Kan en slik brukes for å koble USB/SD card på originalspilleren? Vil rattbetjening etc fungere? http://www.acb.no/Xcarlink.asp Quote
Kurt Jonny Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Lite trulig siden det er fiber-optisk på den orginale veksleren... Quote
ØHN Posted December 26, 2011 Author Posted December 26, 2011 Takk for svar Kurt Jonny Finnes det noe alternativ som kan spille av f eks USB på Mercedes Audio 10? Quote
Alexander Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Dette har jeg lurt på også. Det finnes diverse DIY løsninger der ute, og man har f.eks. www.dension.com Kanskje noen her har erfaring med produktene fra Dension? Quote
viper Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Om du får en eller annen interface til å passe på Audio10, er det vel ingen mulighet til å inkludere knappene uansett. Quote
Vaajaren Posted February 20, 2012 Posted February 20, 2012 På APS 30 vet jeg at den finnes en Dension dings... med iPod interface så fungerer knappene meeeeener jeg å huske fra fri hukommelse. Du må da bruke inngangen til cdveksler, så den må bort om du har det. Litt sånn halvgod løsning, men SÅNN GÅR DET når de ikke tenkte lenger. Hallo i luken liksom, er jo bare ca 13 år siden spilleren ble designet og satt i produksjon Har vudert det selv, men kom til at det blir bedre å bytte ut hele dritten... Det er bare at jeg -liker- at dashen min er original, og dessuten er det ikke såå stress med cder.. Savner mest å kunne bruke nettradio via mobilen faktisk. Quote
Recommended Posts