Tor Inge Posted December 24, 2011 Posted December 24, 2011 Då har eg skaffa meg ein til bil sidan begge mine er litt ute av stand i desse dagar. Måtte ha noko som var godt nå på vinter føret og som eg kan bruke til å måke oppkjørselen til huset. Eg gjekk for ein Unimog U400 fekk den heim i dag. Utstyrs liste: Kran Lasteplan Vinsj i front Plog feste framme(må skaffe meg snøplog sjølv) Kjem med meir info og bilder etter kvart. Må fortsette jule feiringa. God Jul Quote
bska Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 he he, fine mann - gratulerer så mye plogfeste og kanskje? Quote
Arild K. Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Litt inspiriasjon. Kunne godt ha tenkt meg en slik selv. Quote
Hallgeir Helland Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Du må dele bilder av bygge prosessen da, Tor Inge. Gratulerer uansett! Quote
Tor Inge Posted December 26, 2011 Author Posted December 26, 2011 Du må dele bilder av bygge prosessen da, Tor Inge. Gratulerer uansett! årrr. nå røpte du jo alt vel her er nokre bilder nokså god laste emne Ikkje allverdens rekkevidde på kranen, men der er jo ikkje den største bilen heller. Lufttrykk styrt. Interiøret. Ikkje akuratt over flod av knapper og spaker, men har det viktigaste. Skikkelig flex. er ikkje mangen andre biler her på forumet så kan slå dette Akkurat nå er bilen dreven på lekebil prinsippet, med handa på toppen av hytta. Satser på å bytte ut den liksom motoren nedi der med ein elektrisk motor, samt få til ei motor styring på styringa. Er bare litt usikker på korleis eg kan få til ei god sjølv oppretting av "rattet". Satser på å få den klar med snøplog og radiostyring til neste snø kjem. skal holde tråden oppdatert framover Quote
LuckyDuck Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Du skulle fått til en mekanisme for teleskop bom på kranen Det kommer muligens til å se veldig klumpete ut, men tror det ville gjordt seg. Det skal bli morsomt å se hvordan denne klarer seg i snøen da Quote
Vegard B Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Er ikke bare bare meg som driver med lego technik heldigvis Har akkurat denne sjøl,er ganske stor denna Quote
Jonassen Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Jeg og har en slik, i prosessen av å monteres. Gøy med slike Quote
Tor Inge Posted December 26, 2011 Author Posted December 26, 2011 Skal me ha dei med til Gol i mai? kan vere ein eigen kategori Quote
Vegard B Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Skal me ha dei med til Gol i mai? kan vere ein eigen kategori er med på den he he Quote
SigurdB Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Fikk en slik til jul selv. Er ferdig med Understellet nå. Hadde nesten glemt hvor morsomt Lego er. Quote
Tor Inge Posted December 26, 2011 Author Posted December 26, 2011 når du begynner å komme opp i åra(over 20) og ikkje har så mykje (rimelig) å ønske deg er det ofte betre å bare ønske seg lego. Det eg har oppdaga dei siste øra då eg har fått eit lego sett til jul er at eg kjem i mykje betre julesteming. I tillegg er det mykje betre å sitte inne å mekke på lego en å vere ute å pusle med bilen når det er storm ute. Quote
Recommended Posts