Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg bestilte de nyeste skiltrammene og forsøkte i går å få de til å passe på min nyervervede 2007 S211 E320T CDI uten hell.

På bakluka så går det akkurat, for der ligger skiltramma flatt, men på fronten blir det verre. Når man "knekker" ramma rundt midten på støtfangeren så virker det som om de nye skiltene blir litt for korte til å passe i ramma med det resultat at den nederste delen på skiltramma, den som holder på plass skiltet, knakk i to og ikke kunne brukes.

Det ble derfor Dovre Bil ramme foran og MBEntusiast rammer bak, noe som irriterer meg litt.. :)

Er det noen andre som har samme erfaring som meg og som kanskje har løst dette på en eller annen måte? :)

Mvh,

Frode.

Posted

Monterte en slik på min S211 opplevde ikke problemer overhodet. Tok av fliken til å låse skiltet ned under montering og satte det inn etterpå.  DSCF3214.jpg

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk

Posted

Hadde ikke problem med å montere mine.

Frode Sørensen: du må legge ut bilder av go bilen :-)

Hmm.. Da må det ha vært Fredrik hos Dovre Bil som var litt hardhendt, jeg må få tak i et sett rammer til og prøve på nytt selv. Hvor går jeg for å bestille nye rammer?

Bilde av go' bilen kommer så snart det lar seg gjøre å få bilder av den med godt lys og uten at den er enda gråere av salt og annet tull. Vasker bilen det ene øyeblikket og tar en tur på E6 fra Dal til Jessheim 5 minutter senere.. Lurt.. :)