Guest E320 CDI Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Noen som har noe info om 211 Facelift? http://bilder.autobild.de/bilder/1/82245.jpghttp://bilder.autobild.de/bilder/1/82246.jpghttp://bilder.autobild.de/bilder/1/82247.jpgAutoBild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Var ikke lett å se noen særlig endring på de bildene der, men vanligvis er det jo en liten endring på lykter og skjørter.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Jeg så en notis et sted at det ville bli vist en faceliftet 211 på Geneve-utstillingen til våren. Det er vel den vanlige "midtlivsoppgraderingen" som vi har sett på tidligere modeller. Små detaljer både ut- og innvendig. Men sannsynligvis ikke like omfattende som den vi så på 210 i 1999/2000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Sakset fra www.jesmb.de: Am 10. Juni 2006 startet die Auslieferung des E-Klasse Facelift (W211). Das Facelift wird kleine optische Änderungen beinhalten wie z.B. runde Nebelscheinwerfer mit Chromringen, neue Front- & Heckschürzen (Classic und Elegance erhalten die bisherigen Avantgarde-Schürzen, Avantgarde erhälte neue Schürzen). Analog zur CLK MOPF entfällt auch bei der E-Klasse der mittlere rote Steg in den Rückleuchten. Desweiteren wird die SBC Bremse durch eine konvetionelle Bremse mit ähnlichen Komfort-Features ersetzt. Daneben soll es Sensoren geben, die die Scheinwerfer passend zur jeweiligen Straßenart (Autobahn, Stadverkehr) einstellen. Presafe wird zum Serienumfang der E-Klasse MOPF gehören. Der E 55 AMG soll durch den 515 PS starken E 63 AMG V8 Sauger ersetzt werden. Der E 220 CDI soll dann 170 PS leisten und der E 350 wird gegen Ende 2006 auf Benzindirekteinspritzung und 292 PS umgestellt werden.Der E 200 K wird auf 184 PS, der E 200 CDI auf 136 PS angehoben, sowie der neue M273 E 55 in den 388 PS starken E 500 eingebaut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Hmmm, så jo spennende ut....selv om jeg ikke forstod absolutt alt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Dette var spennende: Der E 55 AMG soll durch den 515 PS starken E 63 AMG V8 Sauger ersetzt werden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Dette var spennende: Der E 55 AMG soll durch den 515 PS starken E 63 AMG V8 Sauger ersetzt werden. Ahhh, superschnell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Ich möchte viel geld haben, VIEL GELD!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Dette var spennende: Der E 55 AMG soll durch den 515 PS starken E 63 AMG V8 Sauger ersetzt werden. Ahhh' date=' superschnell. [/quote'] Det var på tide. W211 i E 55 AMG utførelse er litt for treg etter min smak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Dette var spennende: Der E 55 AMG soll durch den 515 PS starken E 63 AMG V8 Sauger ersetzt werden. Ahhh' date=' superschnell. [/quote'] Det var på tide. W211 i E 55 AMG utførelse er litt for treg etter min smak. Ja, men så er du vel litt bortskjemt og da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Dette var spennende: Der E 55 AMG soll durch den 515 PS starken E 63 AMG V8 Sauger ersetzt werden. Ahhh' date=' superschnell. [/quote'] Det var på tide. W211 i E 55 AMG utførelse er litt for treg etter min smak. Ja, men så er du vel litt bortskjemt og da? Tviler på at jeg hadde rukket jobben i en slik bil. (Av andre årsaker, sukk *drømme*) ...og nå som jeg har fått en bil med VIRKELIG stor motor så vet jeg hva drag er! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Ikke akkurat treg den "gamle" E 55 AMG'en heller da.... http://www.stang.cc/sgmp/derek-10.95.wmv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Tviler på at jeg hadde rukket jobben i en slik bil. (Av andre årsaker' date=' sukk *drømme*)[/quote']Jeg hadde ikke rukket jobben om jeg hadde en slik bil. Sannsynligvis hadde jeg heller ikke hatt en jobb...Ahh - for et liv det hadde vært. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Tviler på at jeg hadde rukket jobben i en slik bil. (Av andre årsaker' date=' sukk *drømme*)[/quote']Jeg hadde ikke rukket jobben om jeg hadde en slik bil. Sannsynligvis hadde jeg heller ikke hatt en jobb...Ahh - for et liv det hadde vært. Et Bærumsliv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Tviler på at jeg hadde rukket jobben i en slik bil. (Av andre årsaker' date=' sukk *drømme*)[/quote']Jeg hadde ikke rukket jobben om jeg hadde en slik bil. Sannsynligvis hadde jeg heller ikke hatt en jobb...Ahh - for et liv det hadde vært. Et Bærumsliv? Vel - noen må leve det også vet du... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E320 CDI Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Nytt bilde!!! Stadig på jakt etter mer info... Ser ut som nye speil, grill, fanger og lykter.... Sorry for det store bilde, men det viser iallefall flere detaljer Kan det se ut som radiatoren er tildekket?? Problemer med å få motoren varm nok i vinterkulda kanskje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Så grei ut den! Nye felger også, ser jeg. Blir vel noen endringer inni også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E320 CDI Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Ikke godt å si om det blir noe forandring inni, men ut ifra bildet under ser det ut som nye seter kanskje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Ligner/er lik min bil's sportsseter..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Forrige tirsdag møtte vi en karavane med tyskregga MB's rett sør for Fauske, de var på vei nordover E6 i godt driv.En S203, en ny ML, en R-klasse og en C/E-klasse størrelse bil, kamuflert som denne med sort BH, syntes den hadde litt S-klassepreg men det gikk så fort (turbodieselen i godt driv for å rekke hjem fra Vesterålen på en dag), og tyskerne i god fart andre veien. Hadde det ikke vært for at vi var 6 i bilen og hadde enda 70 mil på sørpeføre å kjøre skulle jeg hevet meg etter dem og tatt bilde.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Sjekk ut www.jesmb.de for sammenligningsbilder av endringene.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Ikke de helt store forandringene Speilene var litt japse/BMW..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Speilene var litt japse/BMW..... Ohh - det var ikke pent sagt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Nei, men ikke mindre sant for det.... (i mine øyne)MB burde holde seg for gode til å falle ned på DET nivået. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Enig med Geggi - ser ut som noe de har fått billig av VW... Forøvrig ser den nye fangeren veldig Opel ut synes jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts