Jump to content

gløding c220cdi

Recommended Posts

Posted

noen som har tips om feil på gløding var på et bilverksted å fikk testet glødeplugger å de påsto at glødepluggene var ok men bilen starter ikk viss det er under -4 når jeg setter på tenning kommer glødelampe på som normalt å slukker som normalt men bilen starter ikke hvis det er under ca-4 starter greit fra 0 og oppover :shock:

Posted

Strømmen er IKKE problemet kan kjøre startmotor i det uendelige batteriet er skiftet for ett år siden.

Posted

Jeg har litt av det samme på min E 220 cdi, men den starter ned mot -10 til 12.

En av mekanikerne hos Star Auto mente at det kunne være en liten lekkasje i returen på en dyse. Dette gjør at trykket faller i

trykkrailen og da forstøver ikke dysen nok. Dette var det visstnok en kampanje på rundt 2002-2003.

Jeg løste det med blokkvarmer.

Posted

Muligens det er dyse problemer da hadde ikke noen problemer i sommer de dukket opp med vinteren å kuldegrader.Men må eventuelt dysen skiftes da eller kan de "fikse"opp den gammle?

Posted

Kan legge til att når bilen ikke starter er det som regel nok att motorvarmer settes på i en halvtime så starter den!!!! :?

Posted

Kan legge til att når bilen ikke starter er det som regel nok att motorvarmer settes på i en halvtime så starter den!!!! :?

høre ut som dyselekkasje, er vel mulig å bare bytte dysepakninger. Hvor holder du til? er det i nærheten av Oslo så ville jeg bestilt en time hos Autokvikk på alfaset for en diagnose. De er flinke og finner fort ut om det er lekkasje i systemet.

Posted

takk for tipsene! får bestille meg en time på verksted da.jeg bor i nord-trøndelag men finnes vell noen verksted her å som kan fikse det