T.Vårlid Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Gromme greie Ser ut som om jeg er hjemme 1.mai i år så då ska d stillas!!! Håper 560en er klar så kan eg ta me den åg!! 1.mai er en tirsdag, sko me brukt mandagskvelden te å forberedt oss me mannabrus å grilling? Quote
Glenn K Eriksen Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 for ein plan Torstein. Du har mye å ta igjen etter sirdalsfesten Quote
T.Vårlid Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Hehe, var vel litt av et kalas i fjellheimen jah Viss det er stemning for dette så hive eg ud kåna å onga sånn at me kan ta en helaften i bergurå, evt øvenatting kan også foregå her. Så kjøre me i sammla tropp te Jærhagen? Quote
LuckyDuck Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Hehe, var vel litt av et kalas i fjellheimen jah Viss det er stemning for dette så hive eg ud kåna å onga sånn at me kan ta en helaften i bergurå, evt øvenatting kan også foregå her. Så kjøre me i sammla tropp te Jærhagen? Godt det er noen som kan gå imot "å bli kasta ut av kona" -trenden Dette høres ut som gullfin plan Quote
bska Posted December 19, 2011 Posted December 19, 2011 så hive eg ud kåna å onga sånn at me kan ta en helaften i bergurå... dette har du gjort før med god 'sukess', - høres ut som en kjempe plan Torstein Quote
Cabcruser Posted December 19, 2011 Posted December 19, 2011 Gromme greie Ser ut som om jeg er hjemme 1.mai i år så då ska d stillas!!! Håper 560en er klar så kan eg ta me den åg!! 1.mai er en tirsdag, sko me brukt mandagskvelden te å forberedt oss me mannabrus å grilling? Blir vel litt vanskelig og få til i år? Eller har du starta på mannabrusa før du skreiv her ? Quote
bska Posted December 19, 2011 Posted December 19, 2011 Sailor Torstein er på sjøen og er nok passe seilt etter 3 stormer og 2 orkaner vet du når skal vårens Lyngdal mønstring avholdes Morten? Quote
T.Vårlid Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 Gromme greie Ser ut som om jeg er hjemme 1.mai i år så då ska d stillas!!! Håper 560en er klar så kan eg ta me den åg!! 1.mai er en tirsdag, sko me brukt mandagskvelden te å forberedt oss me mannabrus å grilling? Blir vel litt vanskelig og få til i år? Eller har du starta på mannabrusa før du skreiv her ? Ooh, dr tog du mg Morten, tid, dager og dato er relativt i oljebransjen (ihvertfall virker det slik for oss ombord) Dere er hjertelig velkomne i fra avd Lyngdal også Quote
T.Vårlid Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 Bare så alt er på det rene, lokalet er offisielt bukket og nabovarsel utsendt! Quote
bska Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 den lokale høvdingen er leveransekåt som alltid Quote
T.Vårlid Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Vi la en slagplan i går kveld, prøver å ordne en plass i nærheten av jærhagen hvor vi kan parkere bilene mandags ettermiddag, så blir det maxitaxi el. Hjem til meg, det samme tilbake tirsdagmorgen! Quote
CHARLIE Posted March 14, 2012 Author Posted March 14, 2012 Har du mer info her Charlie Nei, egentlig ikke. Tenkte du på noe spesielt? Quote
Jens Honoré Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Har du mer info her Charlie Nei, egentlig ikke. Tenkte du på noe spesielt? Er det noe tilsvarende som i fjord med tanke på premiering underholdning for barn etc? Quote
T.Vårlid Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Var akkorat innom hos Charlie å radla litt me an, vi var ikke inne på dette me premier etc. Men Charlie stiller som "kjentmann" å dirigerer oss på området! Så om folk kunne stille ca kvart på 9 på jærhagen så skulle dettw gå på skinner;-) For oss som vil sette bilen på klepp dagen i forveien har vi også ordnet en passende plass for dette, legger ikke ut addr her, send meg en pm! Quote
Cabcruser Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Satser og komme mandag hvis det er overnattingsplass Quote
T.Vårlid Posted March 30, 2012 Posted March 30, 2012 Satser og komme mandag hvis det er overnattingsplass Ta me påsesåven å liggeunderlaget å kom;-) Quote
Jens Honoré Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 Dette varta grassjillt... :D Terje, har du snakket med BOS anngående SL eller noe annet kjekt? Quote
Recommended Posts