Arne Henriksen Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 Mulig denne har vært vist før - men likevel - kjekk kjøretur Quote
Arne Henriksen Posted December 14, 2011 Author Posted December 14, 2011 Det var vel enn sånn Datsun GT-r eller no sånt. Den kjørte forbi men kjørte vel aldri fra om jeg fikk alt med meg.. Etter at jeg så hun gærne tyskerbærta kjøre en Transit rundt raskere enn TopGear-gjenget klarte å kjøre en Jaguar har jeg litt tro på at det ikke bare er motor som skal til for å få en bra rundetid der... Quote
vegardxf Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 er jo forsåvidt ikke ett altfor stort nederlag at den datsunen kom seg forbi. den har jo ganske ekstreme kjøreegenskaper Quote
LuckyDuck Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 appropos datsun og kjøre egenskaper, tenkte at dette kanskje var en video fra den bilen han slapp forbi, men nei. Men den demonstrerer iallefall kjøreegenskaper til japsen. Syns den går rett frem i hver sving i forhold til SLS`n Quote
vegardxf Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 er jo forsåvidt ikke ett altfor stort nederlag at den datsunen kom seg forbi. den har jo ganske ekstreme kjøreegenskaper Å? Du regner ikke at SLS skal nå opp mot slike "ekstreme" biler, altså? jo. men denne er såpass ekstrem at jeg tror den er raskere enn sls på bane. Quote
Arne Henriksen Posted December 15, 2011 Author Posted December 15, 2011 Det er vel et faktum, ut fra denne lista, hvor SLS kommer ganske langt ned. Quote
Johnny Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 Ser ut for meg som at GT-Ren forsvinner og det er en fatigmansPorsche som ligger foran fra Adenau og til filmen slutter. Kan vel ikke samenligne disse to filmene, fabrikk kjøring på tom bane med GT-R og SLS på luftetur med fotograf ved "Touristfahren". Men fin lyd Eneste som aldri kommer bra fram på filmer fra ringen er hvor kupert det faktisk er. Quote
Arild K. Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 Ingen tvil om at Nissan GT-R er en rask bil. Dette kaller jeg å bli parkert i lyskrysset.. http://www.tv2.no/underholdning/broom/her-faar-han-seg-en-skikkelig-overraskelse-3650653.html#.TtkhTWTDB34.facebook Og her en hvor Nissan GT-R vinner mens SLS AMG havner på fjerde.. http://www.tv2.no/underholdning/broom/denne-duellen-vil-du-ikke-gaa-glipp-av-3589462.html Quote
Recommended Posts