Guest amorino Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 Av og til synes jeg det er MER ENN GREIT at MB kjører konservative interiører. Her er Hondas nye Civic - og ordet ROTETE blir jo i grunnen ganske beskjedent i denne sammenheng! Når det er sagt - så ser ellers Civic`en ganske spennende ut! Quote
Alexander Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 Pent var det ikke, men jeg kan tenke meg at det ser ganske kult ut når man sitter inni. Det rattet gir meg forresten noe merkelige assosiasjoner... Nok om det. Quote
Guest 300TDT Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 Det rattet gir meg forresten noe merkelige assosiasjoner... Nok om det. Quote
Guest tdha Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 Dagens unger elsker og er vant til knapper. Det er bare vi gamlinger som ikke holder tritt...Jeg syns det er kult interiør og passer bra for unge mennesker. Quote
Guest Johan Stub Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 Dette var ikke bra. Rotete, uoversiktlig og ikke særlig pent. På meg virker det litt desperat. Quote
Recommended Posts