Hans Kåre Isdal Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Har søkt litt. men fant lite. Er det lett å få ta ut bakruta og setta inn ny. eller bør eg setta det til andre som kan dette? det er ein 300 tdt. Quote
Guest jan tore Posted December 17, 2011 Posted December 17, 2011 Det er enkelt. Tar det nå kunpå husken i farta. Demonter innvendig dørtrekk, og demonter pusserblad og skru ut viskermotor. Ruta sitter i gummilist. Om det er en sprenglist eller blanklist så la den stå fast i gummilista. Fra innsiden bretter du gummilisten på utsiden av rutefals samtidig som du forsiktig men bestemt presser ruta ut. Quote
Hans Kåre Isdal Posted December 21, 2011 Author Posted December 21, 2011 takker så meget, har og sjekke ut litt til med glassmester. skal vist vera limt og denne. min er abselutt ikkje det. Quote
Gujoni Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Når du skal sette den inn igjen så anbefaler jeg å smøre den delen av listen som ligger mot døra med dekkmonteringspasta. Dette kan du sikkert få litt av hos et dekkverksted. Da glir den på plass veldig lett. Regner med at du kjenner til prosedyren med å bruke tynt tau for å vri listen over kanten? Av egen erfaring kan jeg si at ledning duger ikke! Quote
Recommended Posts