Johan Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Finnes sikkert noen tråder om dette emnet allerede, men jeg fant ingen så lagde en ny tråd.. Her er en person som, hva kan vi si, over gjennomsnittet glad i å bruke utropstegn (!). Her er annonsen Dette er ikke ment som støtende eller angripende på personen som har skrevet det, bare for å ha sagt det. Quote
Tor Olav Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 fin plassering av sideblinkere da :lol: Quote
FrodeS Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Her er annonsen Bensin ?? bilen så jo egentlig ganske bra ut. En 200D uten noe spesielt utstyr, så langt jeg kan se. Sikkerte en fin bruks-bil. Quote
Geggi Posted December 14, 2011 Posted December 14, 2011 En helt for jævlig annonse og er et typisk eksempel på hvordan man ikke skal gjør det. Forklaringen på alle utropstegnene har nok bare "benny" selv. Mangel på skikkelige setninger med punktum, mellomrom, stor bokstav der det skal være det osv gjorde at jeg ikke orka å prøve å forstå hva han hadde prøvd å få ned i annonsen sin. En skikkelig killer for meg hvertfall. Altfor mye tekst også gjør at folk ikke gidder. Få hjelp til å lage annonsen er mitt tips.... hvis man vil selge. Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 bilen er en 250D 10 ventiler 94hk med EGR ventil.. mvh Geir Quote
Johan Posted December 22, 2011 Author Posted December 22, 2011 Kjører virkelig folk rundt med trøndere i bur? Må da bli en forferdelig lukt i bilen? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32383073 :lol: Quote
Recommended Posts