Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg og kona har bestemt oss for å anskaffe oss iPad. Noen som har noen tips/råd om hva vi må passe på? Det er 2-3 forskjellige størrelser på disse har jeg skjønt. Bør vi kjøpe den største? Noe utstyr vi bør ha med i pakken?? Noen feller vi ikke bør gå i??

Posted

full pakke, størst hd med 3g tvilling :-)

har selv ipad med største hd og 3g og veldig glad for det, ufattelig mye drit man kan legge inn nemlig.

3G veldig greit de gangene jeg ikke er i nærheten av wifi  :-)

Posted

Det avhenger vel av hvordan du skal bruke den - har selv en Ipad1 16GB og synes det blir fort fullt med endel applikasjoner installert - lite plass til film og musikk. Burde nok gått for en 32GB.

3G savner jeg ikke, om jeg trenger nettilgang utenfor WLAN-sonene deler jeg bare ut nett fra iPhone'n - det går så det suser og man slipper et ekstra abb.

Posted

Det avhenger vel av hvordan du skal bruke den - har selv en Ipad1 16GB og synes det blir fort fullt med endel applikasjoner installert - lite plass til film og musikk. Burde nok gått for en 32GB.

3G savner jeg ikke, om jeg trenger nettilgang utenfor WLAN-sonene deler jeg bare ut nett fra iPhone'n - det går så det suser og man slipper et ekstra abb.

Ja 30kr mnd er jo rene rippoff...

Posted

Om du ikke allerede er inne i Apple-verden vil jeg anbefale en titt på Samsung galaxy tab 10.1 som kjører android. Denne er utrolig mye enklere å bruke om du skal se folmer/tv-serier ol som er lastet fra nettet. Det er bare å se direkte, men på iPad så må du innom itunes samt konvertering i mange tilfeller.

Men bare til surfing, e-post og slikt er jo ipad også fantastisk.

Posted

Film er tungvint på iPad, det er jeg enig i...

Bilder & musikk - nja, har man først døtta det inni iTunes går det greit å synce over, og nå fra IOS5 går det trådløst også.

Men sånn i det hele og store er det ikke mange andre enn de mest ihuga anti-Apple-fantaster som ikke anbefaler iPad når det gjelder brett.

'Alt' av apps og løsninger finnes, og det funker bare.