Guest Odd Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 HAr xenon o hovedlysene, og fikk noen LED pærer ev en kompis til parklys, men de skal ut igjen.. de var mer blå enn hvite.. uanset... så tenkte jeg kjøre noen xenon-look pærer i grøftelysene! hadde ikke tenkt til og gjøre inngrep og ettermontere Xenon der.. de brukes lite uansett.. men Xenon-look er jo ofte skralle saker, men redd xenon-kit blir myyye lys. ønsker ikke noe som vekker mye oppmerksonhet hos OnkelP. noen som har montert noe i sin W211? åpen for forslag:) Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 hør med Kenneth sivertsen han hadde det på sin 2004 S211 320 CDI mvh Geir Quote
Kenneth Sivertsen Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 Stemmer det ja. Hadde det både på 200n og 320n. Brukte 6000k i grøflysene med 35w ballaster. Et bilde av min og en kompis sin. Begge med 6000k Quote
repvik Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 HAr xenon o hovedlysene, og fikk noen LED pærer ev en kompis til parklys, men de skal ut igjen.. de var mer blå enn hvite.. uanset... så tenkte jeg kjøre noen xenon-look pærer i grøftelysene! hadde ikke tenkt til og gjøre inngrep og ettermontere Xenon der.. de brukes lite uansett.. men Xenon-look er jo ofte skralle saker, men redd xenon-kit blir myyye lys. ønsker ikke noe som vekker mye oppmerksonhet hos OnkelP. noen som har montert noe i sin W211? åpen for forslag:) Jeg blir grinete om du ettermonterer Xenon Men jeg vil anbefale deg Osram sine Nightbreaker-pærer. Tålelig farge og veldig bra lys Quote
Arild K. Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 Har Xenon 6000k i tåkelysa jeg også, lyser godt. Quote
Gujoni Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Blender godt også, tenker jeg . Det er vel vanskelig å tilfredstille kravet til aut. høydejustering og lyktespyler på grøftelysene. Quote
Recommended Posts