Kenneth Sivertsen Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 Noen kan si meg hva den hendelen på høyresiden av rattet er god for? http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=31471815 Trodde 211 kun hadde hendel på venstresiden jeg. Altså. Kombihendel, cruisekont og elektrisk justering av ratt. Quote
Jørn Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 Dette er antakelig hendel til linguatronic. Det er stemmestyring av command. Vipp hendel og si hva command skal gjøre. Fåes med engelsk eller tysk språk. Quote
Kenneth Sivertsen Posted December 11, 2011 Author Posted December 11, 2011 Dette er antakelig hendel til linguatronic. Det er stemmestyring av command. Vipp hendel og si hva command skal gjøre. Fåes med engelsk eller tysk språk. Hmm. Aldri sett før. Er sikkert ikke så vanlig i Norge dette da, siden det er kun Engelsk og Tysk. Quote
Arne Henriksen Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 Hmm. Aldri sett før. Er sikkert ikke så vanlig i Norge dette da, siden det er kun Engelsk og Tysk. Ikke så vanlig ellers heller - og ifølge Clarkson i Top Gear fungerer det ihvertfall ikke... Quote
olepeder Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 Hmm. Aldri sett før. Er sikkert ikke så vanlig i Norge dette da, siden det er kun Engelsk og Tysk. Ikke så vanlig ellers heller - og ifølge Clarkson i Top Gear fungerer det ihvertfall ikke... Funker forbausende bra på min S212 iallefall Quote
Arne Henriksen Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 ..Funker forbausende bra på min S212 iallefall Har ikke sett ham teste det på så nye biler, men på en 220 og nå sist en 215 foreslo bilen omtrent tvert motsatt av hva han sa... Men, hadde det funka hadde det ikke blitt så bra TV så det er nok litt klipping involvert. Quote
olepeder Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 ..Funker forbausende bra på min S212 iallefall Har ikke sett ham teste det på så nye biler, men på en 220 og nå sist en 215 foreslo bilen omtrent tvert motsatt av hva han sa... Men, hadde det funka hadde det ikke blitt så bra TV så det er nok litt klipping involvert. Inne på noe der ja... Det var vel et annet system tidligere, jeg får det ikke til å funke særlig bra når jeg kjører 230 Quote
Sven Håkon Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 Funker greit i min bil, men man må ville det litt - nytter ikke å mumle i vei, men ta seg litt tid og snakke ekstra tydelig. Ikke akkurat en funksjon jeg bruker ihjel, men det har vært greit å ha et par ganger hvor jeg bare har hatt én hånd tilgjengelig. Quote
repvik Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 ... har vært greit å ha et par ganger hvor jeg bare har hatt én hånd tilgjengelig. Er du venstrehendt, Sven Håkon? :lol: Quote
Recommended Posts