Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har iPad2 i bilen å har handlet bilholder? Jeg kjøpte en på PodPad.no, foruten eksemplarisk eksepdisjon (ca 1time fra bestilling til varen var sendt), var produktet av laber kvalitet og gikk i stykker eter ca 3 minutter under montering. Så nå er jeg på utkikk etter noe annet som holder litt bedre kvalitet.

Posted

Jeg kjøpte også en sånn kinakvalitetsholder som ramla i filler tvert.

Neste blir nok en slik fra NextBase, har ikke prøvd den men synes det ser mer tillitvekkende ut.  Fås både for Ipad1 og ..2.

Integrert lading har den også.

Takk for tips, men den funker nokk ikke til meg, da jeg skal ha den i lastebilen... Ingen som ligger baki senga mi som har bruk for å se på iPad mens jeg kjører :P

Posted

Det spørs nå litt hva den brukes til da Tommern. For min del kunne jeg tenkt meg å ha en slik en med navigasjon. Når man er såpass opp i åra er det et slit å se hva som skjer på den knøttlille klædden jeg har i frontruta i dag.  :)

Posted

...Ta en dag og tell hvor mange sjåfører du ser som fikler med telefon under kjøring. Det er realiteten.

Nettopp. Det var ikke min mening å bagatellisere de som gjør det, men påpeke at om skjermen er 3,5" eller 10" gjør ingen forskjell på hvor uoppmerksom den kan gjøre sjåføren.
  • 2 weeks later...
Posted

Ser poenget ditt tommern, å er helt med på tankegangen, men "behovet" mitt er ikke bare under kjøring. Bor i bilen 4-6 dager i uken, å det er greit å kunne ha den sittende fast når jeg surfer og ser film.  Gidder ikke begynne å diskutere bruk/ikke bruk under kjøring, da jeg er "profesjonell" nok til å holde meg unna...