Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Når eg var ute og kjørte tideligare idag begynte vindusviskaren å bli lite samarbeidsvillig. Når eg satt den på Nivå I(intervall) så kan den finne på å ta 2-3 intervall runder før den går over på nivå II (går heile tida) og der blir den gåande uansett kva du setter hendelen på. satt den i null-posisjon og kjørte med dette uten at den endra seg, skrudde av bilen i håp om at det skulle hjelpe når eg starta den igjen, men neida. Etter ei god stund (10-20 min) i null-posisjon slutta den, men eg hadde brukt for viskaren så når eg satt den på nivå I igjen gjekk den rett på fullt kjør og ga seg ikkje.

Er det rett og slett heile hendelen som må byttast eller er det eit relè som styrer dette som kan skiftast?

Ikkje nok med dette irriterande problemet som sliter ut den stakkars viskaren og ruta når det slutter å regne/snø, så låste ikkje bilen seg på sentrallåsen når eg parkerte den, det røde lyset i dørhandtaket og speilet blinka og indikerte at bilen var låst, men den låste ikkje og du hørte ikkje at bilen prøvde å låse seg heller. Prøvde å låse bilen innenifra på knappen i dashen, uten hell også.  :axe:

Er det nokon som veit noko om dette også?

Bilen er ein C220D fra 95 om nokon lurte på det  :)