Roger H. Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Kunne ikke dy meg når jeg kjøpte Mercedes kuler til juletreet...... Da ble det noe mer med kuler på, Mb vin-korke sett... jeg må være rape gal..he-he Quote
Roger H. Posted December 8, 2011 Author Posted December 8, 2011 Noe å åpne flasker med, ja, jeg ser den....................... Men å lukke de igjen? :shock: :shock: :shock: Gjerrige sunnmøringer, har ikke bedre forklaring.. :lol: :lol: :lol: Quote
Bjørn Vedø Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Noe å åpne flasker med, ja, jeg ser den....................... Men å lukke de igjen? :shock: :shock: :shock: Gjerrige sunnmøringer, har ikke bedre forklaring.. :lol: :lol: :lol: Hehe.... Ja vet hvordan sunnmøring er, værtfall når man er i lag med ei fra Ålesund.... Quote
Roger H. Posted December 8, 2011 Author Posted December 8, 2011 Ja vet hvordan sunnmøring er, værtfall når man er i lag med ei fra Ålesund.... For en skjebne da!... :D :D Quote
Johan Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Sunnmøringa e ålreite dyr dei me Yes we are Quote
FrodeS Posted December 9, 2011 Posted December 9, 2011 Hva med å kappe toppen og sette på EN SÅNN? Quote
Rolf Åge Posted December 9, 2011 Posted December 9, 2011 Prøvde meg med ei knekt panserstjerne i fjord, men jentongen vart rasande.. "pappa, den skal vere på bilen, ikkje på juletrede" så jeg var nødt å ta den ned igjen.. tør ikkje prøve i år Quote
Arne Henriksen Posted December 9, 2011 Posted December 9, 2011 Prøvde meg med ei knekt panserstjerne i fjord, men jentongen vart rasande.. "pappa, den skal vere på bilen, ikkje på juletrede"6-åringen min har tydeligvis sett den der Vazelina-reklamegreia med MB-stjerne på treet, hun hadde en lengre utlegning forleden på vei hjem fra SFO, om de som hadde pyntet juletreet med Mercedes-stjerne.... Ellers er jeg med på at når vinflaska er åpna, da skal den tømmes. Men korkene var jo fine de... Quote
bska Posted December 9, 2011 Posted December 9, 2011 ...men hva med oss som allerede har åpnet flaska og drukket opp innholdet? Quote
ODDATLE Posted December 10, 2011 Posted December 10, 2011 ...men hva med oss som allerede har åpnet flaska og drukket opp innholdet? SMIL du har gjort en god deal Quote
Recommended Posts