Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kunne ikke dy meg når jeg kjøpte Mercedes kuler til juletreet......

Da ble det noe mer med kuler på, Mb vin-korke sett... jeg må være rape gal..he-he

a29926ee.jpg

Posted

Noe å åpne flasker med, ja, jeg ser den.......................

Men å lukke de igjen?    :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Gjerrige sunnmøringer, har ikke bedre forklaring..  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Posted

Noe å åpne flasker med, ja, jeg ser den.......................

Men å lukke de igjen?    :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Gjerrige sunnmøringer, har ikke bedre forklaring..   :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hehe....  :rr:

Ja vet hvordan sunnmøring er, værtfall når man er i lag med ei fra Ålesund....  :lol:  8)

Posted

Prøvde meg med ei knekt panserstjerne i fjord, men jentongen vart rasande..  "pappa, den skal vere på bilen, ikkje på juletrede" så jeg var nødt å ta den ned igjen.. tør ikkje prøve i år :)

Posted

Prøvde meg med ei knekt panserstjerne i fjord, men jentongen vart rasande..  "pappa, den skal vere på bilen, ikkje på juletrede"

6-åringen min har tydeligvis sett den der Vazelina-reklamegreia med MB-stjerne på treet, hun hadde en lengre utlegning forleden på vei hjem fra SFO, om de som hadde pyntet juletreet med Mercedes-stjerne....  :P

Ellers er jeg med på at når vinflaska er åpna, da skal den tømmes. Men korkene var jo fine de...