Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Bedrøvelig du ikke finner. Du har vært å letet på skroten? Jeg har en, men tengte å montere den på min egen  :?

ja det synst jeg og  :shock: har ingen "lokal" skrothandel som selger deler, men spørst om jeg må ta meg ein tur til nermeste skrothandel :) heh janei kjekt å ha det Syver, men om du skulle finne på og selge så ta kontakt  :lol:

Posted

Det er jo bare å lete, men frykter du kan slite å finne slike på skroten - det var jo ikke akkurat standardutstyr...

Men utrolig nyttig - 123 uten er jo en 'disaster waiting to happen' - laveste punktet under bilen er bunnpanna i tynt blikk...

Posted

Det er jo bare å lete, men frykter du kan slite å finne slike på skroten - det var jo ikke akkurat standardutstyr...

Men utrolig nyttig - 123 uten er jo en 'disaster waiting to happen' - laveste punktet under bilen er bunnpanna i tynt blikk...

ja må nåkk barre lete videre :) ja vil tro det ikke finst så mange slike plater, om jeg ikke tar helt feil så kom vell det som standar på biler som var levert som taxi bil ?  ja bunnpanne plasseringen på 123 er dessverre noe herk !  :x

Posted

...om jeg ikke tar helt feil så kom vell det som standar på biler som var levert som taxi bil...

Nope. 240D'n min var original taxi-utgave men bunnpannevern, det måtte jeg pent kjøpe selv etter at jeg gikk lei av å bytte bunnpanner..
Posted

Jag har hatt en 123 bil som dette var orginalt på. Det var en 200 manuel. Har du sjekket ebay?

har ikke sjekket på ebay nei  :o har jeg faktisk ikke tenkt på  :lol:

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Takk for den Syver men fekk tips fra Dan her på forumet om at autoroyal.no hadde, så bestilte der ifra istaden :) for dere andre som kanskje kan verre interisert i beskyttelse plate så har den delenr. A1235200342.