Thomas Posted December 6, 2011 Posted December 6, 2011 Hei ønsker og kjøpe beskyttelse deksel for bunnpanne til s123 Slik som på bildet. Mvh Thomas Quote
Thomas Posted December 19, 2011 Author Posted December 19, 2011 Hei ønsker og kjøpe beskyttelse deksel for bunnpanne til s123 Slik som på bildet. Mvh Thomas Ingen som har ? Quote
Thomas Posted March 6, 2012 Author Posted March 6, 2012 Ingen som har ? bruker som regel og stå på biler som har våre taxi bil Quote
Arne Henriksen Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Har hatt. Solgt for flere år siden. Sorry ... Quote
Thomas Posted March 6, 2012 Author Posted March 6, 2012 Har hatt. Solgt for flere år siden. Sorry ... heheh Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 Bedrøvelig du ikke finner. Du har vært å letet på skroten? Jeg har en, men tengte å montere den på min egen Quote
Thomas Posted April 18, 2012 Author Posted April 18, 2012 Bedrøvelig du ikke finner. Du har vært å letet på skroten? Jeg har en, men tengte å montere den på min egen ja det synst jeg og har ingen "lokal" skrothandel som selger deler, men spørst om jeg må ta meg ein tur til nermeste skrothandel heh janei kjekt å ha det Syver, men om du skulle finne på og selge så ta kontakt Quote
Arne Henriksen Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Det er jo bare å lete, men frykter du kan slite å finne slike på skroten - det var jo ikke akkurat standardutstyr... Men utrolig nyttig - 123 uten er jo en 'disaster waiting to happen' - laveste punktet under bilen er bunnpanna i tynt blikk... Quote
Thomas Posted April 20, 2012 Author Posted April 20, 2012 Det er jo bare å lete, men frykter du kan slite å finne slike på skroten - det var jo ikke akkurat standardutstyr... Men utrolig nyttig - 123 uten er jo en 'disaster waiting to happen' - laveste punktet under bilen er bunnpanna i tynt blikk... ja må nåkk barre lete videre ja vil tro det ikke finst så mange slike plater, om jeg ikke tar helt feil så kom vell det som standar på biler som var levert som taxi bil ? ja bunnpanne plasseringen på 123 er dessverre noe herk ! Quote
Arne Henriksen Posted April 20, 2012 Posted April 20, 2012 ...om jeg ikke tar helt feil så kom vell det som standar på biler som var levert som taxi bil...Nope. 240D'n min var original taxi-utgave men bunnpannevern, det måtte jeg pent kjøpe selv etter at jeg gikk lei av å bytte bunnpanner.. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Jag har hatt en 123 bil som dette var orginalt på. Det var en 200 manuel. Har du sjekket ebay? Quote
Thomas Posted April 21, 2012 Author Posted April 21, 2012 Jag har hatt en 123 bil som dette var orginalt på. Det var en 200 manuel. Har du sjekket ebay? har ikke sjekket på ebay nei har jeg faktisk ikke tenkt på Quote
Thomas Posted June 4, 2012 Author Posted June 4, 2012 Takk for den Syver men fekk tips fra Dan her på forumet om at autoroyal.no hadde, så bestilte der ifra istaden for dere andre som kanskje kan verre interisert i beskyttelse plate så har den delenr. A1235200342. Quote
Recommended Posts