Guest stmart Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Har en Mercedes 200 cdi mod. 2002 som går litt ujamt på tomgang , men går ellers jamt og fint under kjøring. Tror jeg mener og huske at dette ble mer merkbart da det ble litt kjøligere i lufta. Kan det rett og slett være en føler som påvirker dette??.
Guest Geggi Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Hadde også litt fusking på min i lang tid etter en grundig motorvask (etter at det var griset noe hinsides med tectyl da bilen var ny i sommer/høst). Kan jo være kondens i koblingene i motorrommet ditt. I mitt tilfelle var det nok å plugge fra et par ledninger som lå under motordekslene og spraye med litt elektrospray så ga det seg.
Guest Trond Roald Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Har en Mercedes 200 cdi mod. 2002 som går litt ujamt på tomgang ' date=' men går ellers jamt og fint under kjøring. Tror jeg mener og huske at dette ble mer merkbart da det ble litt kjøligere i lufta. Kan det rett og slett være en føler som påvirker dette??.[/quote'] dyser og høytrykks pumpe har jo vært ett kjent problem til ujevn gange.kan hjelpe å presse denlitt opp på turtall og belaste den litt,vis den står å går mye på tomgang.jeg ville tatt en korttest ogfått sjekket værdien på dysene og pumpa.samt sett om det er feilkoder på cdi systemet.dette bør ikke koste mer enn 250-400 kr.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now