Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ikke for å hive bensin på bålet osv osv, men å kaste seg foran et tog, kjøre i fronten på en lastebil osv osv er en ganske egoistisk måte å ta sitt eget liv på.  Da ødelegger du plutselig livet til noen andre også ved å ende ditt eget.

Skal du først begå selvmord mener jeg du bør klare det uten å ødelegge livet for andre.  Hvordan tror du en lastebilsjåfør eller togsjåfør har det når dem VET den som hoppet i fronten på dem gjorde det med vilje...

Posted

Et strålende eksempel på britisk ironi og humor fra øverste hylle. Folk må slutte å være så innmari såre og følsomme, snart har hele befolkningen en diagnose og påberoper seg rettigheter til å bli skånet for alt.

Posted

For min egen del, er jeg i villrede om jeg kan si bilen min er svart, eller om det er politisk ukorrekt

Sort eller skitten, takk! :lol:

For ordens skyld, vi snakker fargekode 040, ikke møk

:lol:

Posted

Jepp, den mannen der vet å sette tingene på spissen og skape debatt. Kanskje han får noen til å tenke seg om før de tar "det eneste valget de følte de hadde"??