Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann stjerne entusiaster!

Da har eg endelig blitt medlem her og tenkte å legge ut litt bilder av Sjarmedes-en min :)

Det er ein C220 Diesel fra 1995, tyskimportert til Bergen i 2000 der den gjekk som taxi fram til 05 og

vart solgt til MB mekanikeren i Førde. Han hadde bilen fram til Des. 2010, då kjøpte selgaren på MB i Førde bilen til ein "nr.2" bil.

Det endte med at den budde i garasjen stort sett heile tida og her sto eg med ei stort ønske om å kjøpe W202 som førstebil!

Eg blir 18 den 10. Januar 2012 og oppkjøring klasse B samme dag 8)

Bilen er teknisk strøken, ser heilt ok ut i lakken, litt småstriper og bulker rundt om, men dette er berre å forvente.

Ellers er det flikka over alle hjulbuer etter rust, med eit heilt overkommelig resultat.

Her er utstyret:

048      BR202 NEW INSTRUMENT PANEL FOR AIRBAG PASSENGER SI

240      OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR

291      AIRBAG FOR FRONT PASSENGER

420      AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR

537      MANL. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT

550      TRAILER COUPLING

562      REINFORCED DRIVER SEAT, RIGHT

561      REINFORCED DRIVER SEAT, LEFT

570      FOLDING ARMREST, FRONT

593      ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF

875      HEATED SCREEN WASH SYSTEM

481      UNDERSHIELDS

008A      Unknown

Det er også montert 30mm sportsfjærer!

Planer for bilen:

- Kvite blinklys framme!

- Avantgarde grill

- Nye alufelger sommer!

Så over til bilder!

imag0090zr.jpg

W204-en er min far sin, 2008 mod Avantgarde med litt snacks!

imag0086cz.jpg

Tatt etter første vask og ein god time med polering av panser og framskjerm!

bilde1u.jpg

Innvendig! Skulle gjerne sett det var svarte stoler og gulv også, MEN man kan jo ikkje få i pose og sekk   :shock:

Avsluttningsvis må eg laste opp eit bilde av den gamle W202 min far hadde fra 98-06. ein C180, strøken!

Bilen går for tida i Molde, så visst nokon kjenner til bilen eller eigaren hører heime her vil eg gjerne vite korleis den har det!

Og den har dei felgane eg ønsker å kjøpe til min til våren! Er det nokon som veit kva dei felgane heiter?

gamlemerca.jpg

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Takker så meget Syver!

Er fornøyd med Merca til prisen og at det er førstebil ja!

Har såtte mykje og sikla på S123-en din ;) Min farfar har faktisk ein slik også, 1984 mod, første og einaste eigaren på den! Utrulig flotte biler  8)

Posted

Grom førstebil, dette :-)

Vekommen i klubben, og ikke minst lykke til med oppkjøringen. Bare en drøy måned igjen nå, så kan du cruise rundt i bilen uten at fatter'n er med og gnåler :-)

Felgene du viser bilde av kom på 211 avantgarde. Samme felgene som jeg hadde på bilen min i 2005. Jeg ble aldri helt fortrolig med dem på min 124.

Posted

Takker som meget for hyggelige tilbakemeldinger  :D

er veldig fornøyd med bilen, men bildene lyger nok litt, den er ikkje så kosmetisk pen som det ser ut som.

Gleder meg veldig til lappen er i boks ja! Kaste den stygge L-en og kan ha på anlegget som eg ønskjer uten å høre på P1...  :lol:

Posted

Velkommen og gratulerer så masse med utrolig fin førstegangsbil! Den så veldig fin ut, godt valg!  :D

Lykke til med oppkjøringen, det blir nok ikke noe problem  :)

Posted

Takker :)

Ja, eg er veldig fornøyd med valget, det sto eigentlig mellom 201 og 202. Grunnen til at valget falt på 202 var vel mest at det er ein utrulig flott bil med gode kjøreegenskaper syns eg (har ikkje prøvd 201, men min far mente eg absolutt skulle gå for 202, han har hatt begge deler)

Var mykje innpå tanken om å gå i anskaffelse av 124 Coupe, dette er jo heilt rå biler, men eg hadde ikkje lommebok til å få eit ok eksemplar  :(

Ja, eg trur oppkjøringa burde gå rimelig greit for deg, fått kun gode tilbakemld fra kjørelærar (kun hatt obligatorisk kjøring) og hadde 1 feil på teoriprøven 8) Så lenge det ikkje blir så store mengder snø som det er ute idag trur eg den er rimelig safe!

Gleder meg vertfal stort til å nyte å cruise rundt med stjerna som sikte :thumbleft:

Her er eit rykande ferskt bilde av gromskuta, vil ikkje sei eg heilt liker det :(

imag0153s.jpg

Trur stjerna trenger å få ei slik nisselue som eg ser ein del andre har på i juletider! nokon som veit kor eg får tak i noko sånt? :lol:

imag0154no.jpg

Posted

Ja, det har snødd ein del dei siste dagane :(

Har heldigvis gjedd seg no, skulle vært ute å kosta av stakkeren, men eg har blitt sjuk av tanken på all denne snøen.

Her skal også den nyaste bilen stå i garasjen, ikkje den eldste som faktisk trenger litt varme og meir omsorg, hehe.

Posted

Min har berre fått 2 uker i garasje, det var når mine foreldre var i tyrkia og MBen til han far sto til utstilling hos MB her i Førde :lol:

Men når lappen er i boks er det førstemann til garasjen 8)

Lett MCen min får heldigvis stå stua borti eit hjørne i garasjen da, hehe :P

Posted

Idag kosta eg av all snøen og var ute på snøføre med den for første gang, gjekk veldig bra og bilen tok seg pent fram uansett  8)

MEN det er eit problem som kjem og går av og til, når eg skrur vindusviskeren på intervall så kan den gå der ei stund så hopper den over til å gå heile tida, uten at det er mulig å skru den av! Sleit med dette ista, uansett kor mykje vi vrei og vendte på handtaket så nekta viskaren å skru seg av, skrudde av bilen, men den skulle gå like fort, heile tida, sjøl når den står på 0. Når den først går av er det fordi den føler for det sjøl!

Er det nokon som har anelse om kva det kan være? Må eg skifte heile hendelen eller er det eit relè eller noko?

Også når eg parkerte og skulle låse virka ikkje sentrallåsen plutselig! Det blinka rødt i speilet og dørhandtaket som det skal, men bilen nekta å låse. Kva kan det være for noko? er det berre noko som trenger å smørast eller?

Håper nokon kan hjelpe en stakkar  :lol:

Posted

Det med viskeren: det er vel en bryter et sted som skal fortelle elektronikken at nå er viskeren i null-posisjon (og dermed stoppe der). Om den bryteren er defekt og aldri sier fra, tenker jeg at viskeren vil fortsette og gå og gå....

Posted

Bryteren til viskaren sitter jo på det eneste handtaket som er på rattstammen (sammen med blinklys, langlys osv.) Litt bedre forklart om problemet så er det at når viskaren står i null-posisjon og den faktisk ER av og eg setter den på intervall (I) så starter den, av og til går den kanskje 2-3 runder på intervall så går den rett over på nivå II på bryteren, og der går den, uansett korleis du justerer vidare, eg satt den i null-posisjon etter mye kluring, men den forsatte ei stund SÅ gjekk den av. Problemet var jo bare at eg hadde brukt for den...

Spørsmålet er vel om eg faktisk må bytte heile hendelen eller om det er eit relè ein plass som styrer dette som kanskje er gåent?

Forbanna at slike problem skal hoppe opp no, sammen med den sentrallåsen som ikkje er venn med meg lenger akkurat 1 mnd før eg har oppkjøring! :axe:

• 4 weeks later...
Posted

Dao var det dags for ein liten oppdatering her!

Bilen har for tida stått stille siden eg ikkje har lappen enda  :( Sto vel ca 2 uker iro ute pent og pyntlig, mens eg godtruande rekna med at den hadde det bra, men når Dagmar kom brasande så tre og autovern takka for seg begynte nok Benz-en å gråte  :lol:

Min far skulle bruke bilen på jobb i romjula og påvei nedover merka han at noko "skvulpa" i bilen under nedbremsing, han fekk bilen inn på lageret på jobben og kjente under mattene, der var det vått ja!

Lang historie kort: passasjersida framme og bak var våt! førerside framme og bak var bare lettare fuktig i teppet, sansynligvis pga. luftfuktigheten i bilen. Tok ut passasjersete og baksetet, løfte opp gulvteppa og gjett om det var vatn! all skumgummien hadde trekt til seg litervis, men det som var litt overraskande var at det låg bossposer under der, under posane låg aviser søkk gjennomvåt sammen med eit badebasseng av ein dørk, som forøvrig ser skvett ny ut, tectylert og greier! Fant lokalavisa der nede fra Mandag 7. Desember 2009 :lol: Så det er MB mekanikaren som eide bilen som tydeligvis har vært nedi der og leika før!

Etter ein god runde med vannstøvsuger og 3 dager med lufttørker i bilen starta søkinga etter lekkasje! Fekk tips fra gamle eigaren at det kunne komt ned langs vindua i passasjerdøra, men bak panelet var det tørt og fint (dette tok vi selfølgelig FØR vi starta med lufttørker i bilen...)

I "sluken" under frontruta var det heller ikkje tett på sidene, men etter faens mye banning og steiking med å få av "lokket" for å komme til under vindusviskeren kom vi fram til at der var det potte tett (drenering som går midt under viskeren og skal drenere ned rundt girkassa) tok litt vatn nedi og kjørte på med trykkluft, det fekk litt bevegelse i driten og etterkvart som vi fekk vekk mer tok vi ein vannslange så langt nedi som mulig og etter litt søl fossa det vatn ut under bilen! 8)

Mykje prat her, har eit par bilder som kan bøte på all lesinga!

imag0168rd.jpg

imag0172m.jpg

Slepetau kan brukes til så mangt! f.eks holde opp teppe til tørk 8)

imag0173x.jpg

Etter mykje styr, søl, banning og svetting vart det vått under bilen JAA!

imag0176m.jpg

Må også hive opp eit bilde av den mest strøkne plassen i heile bilen!

imag0179bf.jpg

Det er godt å få bilen heimigjen og vite at no er alt (forhåpentligvis) i orden med tanke på vatn! Ikkje dugger bilen i det heile tatt lenger heller  :lol:

MEN ein litt kjedeligare ting, sentrallåsen er IKKJE samarbeidsvillig! Når eg trykker på låseknappen på fjernkontrollen kvitterer den i speilet med å blinke rødt, men ingenting skjer og du hører ikkje at noko beveger seg inni der, einaste som er resultat er at bilen ikkje vil starte pga. den er "låst". Den låser seg fint oppigjen og blinker grønt. Einaste rådet eg fekk av dette MB gutta som har eid bilen tideligare var "har du skifta lyspære i frontlyktene?" nei, det har eg ikkje... Høgdejusteringa i frontlyktene fungerer fint, samme gjer nakkeputene (dei kan jo leggast ned med eit trykk i dashen) Einaste sentrallåsen som ikkje virker. Har nokon kloke hoder her tips ang. dette?

9 dager igjen til 18 årsdagen og oppkjøring, forhåpentligvis går eg utav BMWen med eit smil rundt munnen og kan vandre rett inn i MBen min mens eg kaster L-en LANGT vekk! Då er det litt greit med sentrallås!  :D

ENDA eit problem som har oppstått er at SRS varsellampa har starta å lyse, dette skjedde når bilen vart full i vatn, var ein kar på forumet her som sa at det låg ein elboks under panseret der kabler til SRSen gjekk, som eg berre skulle tørke så ville det bli bra igjen, men eg fant ikkje boksen, andre som har eit bilde eller ei god forklaring på kvar den er?

Dette vart mykje! Jaggu godt det berre er småting med bilen no som den store dagen nærmer seg :D

Håper nokon har ei brukande forklaring på problema mine  8)

Posted

Da har sinnet mitt blitt letta eit par kilo og ting ser ut som å være på stell til 18 årsdagen og oppkjøringa om 2 DAGER :shock:

Som tideligare nemnt har SRS lampa begynt å lyse etter at bilen begynte å leke! Hadde bilen inne hos MB idag (dei ansatte hadde "mekkedag") så gamleeigaren inviterte bilen min ned så ein lærling kunne ta diagnose for å fjerne lyset, så no er det bortevekk! Det hadde visstnok vert over/underspenning i "klemme 15" Denne sitter tydeligvis under dash-en i passasjersida (Rundt der vatnet fossa inn).

Videre har viskeren levd sitt eget liv, den virker heilt fint igjen (Heilt plutselig!) men har funne ut at det er blinklys-relèet som er feilen når den fjusker, så da veit eg kva som må skiftast visst den kødder igjen!

Siste problemet har vært sentrallåsen som ikkje låser, den virker forsatt ikkje, men sjefsmekanikeren såg litt på det og mente bestemt det er pumpa som er gåen, så den skal skiftast i nærmaste framtid (når lommeboka er enig vel og merke)

Deilig å få løst slike småting som irriterer (viskeren er ikkje "småting" men problemet er heldigvis lokalisert og lett å fikse!)

No er gromskuta duggfri, rein, uten problem og VELDIG klar til lykkelig eigar rundt kl 12 10. Januar  8) :D

Posted

18 ÅR  8) :D Då er det ikkje mange timane igjen til dei viktigaste minuttane i livet mitt kjem, oppkjøring!

Forhåpentligvis kjem det ei gladmelding innpå her i løpet dagen :supz: